Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-04, 03:19   #1
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Allsvenskan 2010


En dryg vecka tills det drar igång....brrr. kan inte dra storpublik så här års, sen är det uppehåll mitt i sommaren. ibland undrar man hur det är fatt!?!?!

Tänkte iaf starta en tråd med Allsvenskan som ämne.
Fritt fram med tankar o idéer. Några vettiga långtidsspel kanske?
Nån som vet om det finns h2h, bästa tabellplacering hos nån bookie?
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 13:50   #2
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Jag tror mjällby kommer vara jävligt heta första halvan av säsongen. Det är mitt tips att lira på dom. Mitt kära trelleborg anser ni kanske inte är det mest roliga laget, men det är lite av en myt. TFF har problem med sin backlinje men gör samtidigt mycket mer mål än förr och har bra offensiv i jensen, drugge, sjöhage och adelstam. Mitt tips är att testa köra TFF till överspel några matcher.

Elfsborg eller blåvitt tror jag vinner allsvenskan med Malmö som dark horse. Oddsen har jag inte koll på men malmö som segrare måste det finnas mest värde i.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 15:11   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 276
Standard

Malmö är precis som vanligt dem senaste åren, kan gå hur som helst.
Kommer Wilton in i bra form och hittar sin plats på plan tillsammans med Daniel Larsson och Ofere så kan det bli en jävla massa mål framåt.
Mustachio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 18:58   #4
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Jag ska spela på att James Keene vinner skytteligan för en liten slant. Sett vass ut på försäsongen och om Elfsborg ska vinna SM Guld så behöver dem en Keene som är frisk och i form, vilket han visat att han är i under försäsongen.
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 21:11   #5
jla
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 95
Sharp$: 565
Standard

Den tråkigaste allsvenska säsongen på 12 år ungefär, av naturliga orsaker.

Örebro fortsätter gå bra? Helsingborg rasar ner tillkvalplats? Malmö vinner? Ajkå sprängs? Göteborg och Elfsbrog lär även gå bra men Malmö slutade råstarkt så håller Elfsborg och Malmö som favoriter. Djurgården lär tyvärr inte vara lika dåliga som 2009. BP och Gefle tror jag får det tufft. Mjällby, Åtvidaberg lär gå hyfsat, tror Åtvidaberg dock får akta
jla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 16:59   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 52
Sharp$: 13
Standard

Jag som kommer från helsingborg kommer mer eller mindre spela på dom varje match ialla fall men inte på vinst eller förlust utan att de kommer bli mer än 2 eller 2,5 mål i deras matcher..dom brukar lira ganska rolig fotboll men tyvärr så läcker dom som ett såll bakåt oxå..årets starkaste tips ialla fall..den kommer säkert slå in 25/30 gånger ialla fall
Moggelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 17:35   #7
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Allsvenskan är aldrig tråkig Kommer bli en grymt spännande säsong!

Hoppas på en repris från förra året men tror Göteborg,Mff och Elfsborg kommer slåss om guldet iår. AIK, Kalmar och Häcken slåss om platserna nedanför. Åtvidaberg kommer åka ut men vilka följer med de ner till superettan?

Även superettan ser riktigt intressant ut med lag som Öis,Norrköping,Hammarby,Sundsvall och Assyriska
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 10:38   #8
 
jeppa1s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 463
Smile

Spel till Allsvenskan 2010

Vinnare IFK Göteborg 4.00 expekt
Åka ur Helsingborg 30.00 unibet
Sparken först Conny Karlsson HIF 20.00 bet24
Syttekung Sobralense (Kalmar) 101 bet365.Figueiredo (Malmö FF) 21.00 bet365
Daniel Mendes (Kalmar) 25.00 svspel
14/3 Helsingborg v Brommapojkarna 2a 5.25
__________________
"Allt är på lek men leken är på blodigt allvar"
jeppa1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 11:50   #9
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett tips är att kolla in bwin oddsen på målskyttar i matchen mellan Kalmar-IFK
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td