Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-04, 15:57   #46
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av soulman Visa inlägg
Jag vill återigen bara påpeka, som så många gånger förut, att jag lägger alla mina spel sent och har alltid gjort så. Det har att göra med att jag inte vill ha några obehagliga överraskningar som ändrar förutsättningarna. Det kan ha att göra med väder och vind eller än mer viktigare bekräftade startelvor. Det går också allt som oftast att spela mina spel live vilket gör att man kan hinna med att lägga spel om man så önskar. Jag lägger självklart inga spel efter spelstopp vilket är ett falskt påstående. Jag vill också säga att det är fritt och gratis att följa mina spel.

Följande singlar spelas i portugisiska Liga de Honra och holländska Eredivisie:

Uniao da Madeira-Tondela mål 1:a till 30:e minuten 1.95@Expekt
Uniao da Madeira-Tondela fler än 2.5 mål 2.25@Bet365
NEC Nijmegen-Feyenoord mål 1:a till 30:e minuten 1.75@Expekt
NEC Nijmegen-Feyenoord fler än 2.5 mål 1.68@Expekt

Uniao da Madeira (13:e) har fyra raka ligamatcher med fler än 2.5 mål och samtliga fyra har det blivit mål inom de första trettio minuterna. Anfallaren Miguel Fidalgo (4/2 ligamål) är en rutinerad anfallare med ganska fina meriter och han börjat sin sejour i klubben på ett bra sätt. Tondela (6:e) har gått över 2.5 mål i fyra av de fem senaste ligamatcherna. I de fyra matcherna som har gått över 2.5 mål har det också blivit mål inom den första halvtimmen. Diogo Fonseca (24/4 ligamål) och Luís Aurelio (27/7 ligamål) är viktiga för Tondelas offensiv. I oktober vann Tondela hemmamötet med 3-2.

I Eredivisie möts vid lunchtid ligasjuan NEC Nijmegen och ligafyran Feyenoord. NEC Nijmegen har gått över 2.5 mål i sina fem senaste ligamatcher. I de tre senaste matcherna har det också blivit mål inom den första halvtimmen och i fem av de sex senaste ligamatcherna har det blivit mål före minut 31. Melvin Platje (24/9 ligamål) visar helt ok målform och gjorde två mål senast. Feyenoord har även de gått över 2.5 mål i sina fem senaste matcher i Eredivisie. I fyra av de fem senaste matcherna har det blivit mål inom den första halvtimmen. Italienske anfallaren Graziano Pellè (20/18 ligamål) visar knallform med tre mål i de två senaste.

Samtliga singlar spelas med ganska höga insatser. Spelstopp 12.15 och 12.30 men matcherna finns också som livespel @ bl.a. Bet365.
Den från igår uppskjutna matchen mellan Uniao da Madeira och Tondela spelas nu i eftermiddag 17.00. Mål 1:a till 30:e minuten ger nu 2.00@Expekt.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td