Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-08, 13:02   #1
 
erixons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 309
Sharp$: 1152


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rumänien liga 1 (8 mars)


Match: Pandurii Tg Jiu vs FC Universitatea Craiova
Tid: 19:00
Bet: 2.84 på uni craiova
Bet: över 2.5 mål - 2.74
Bet: över3.5 mål - 6ggr

Spelen är lagda på betfair

Analys:
Derby match mellan Pandurii och Craiova, men de flesta hejar på Craiova så det kommer bli som en Hemmamatch för dom. Inget av lagen har gjort någon bra säsong och ligger på 14:e respektive 15:e plats i ligan. Craiova har stora problem i defensiven och har svårt att hitta målet med tanke på hur mycket dom skapar framåt för Craiova har ett talangfullt lag, speciellt i anfallsväg. Defensiven är en annan femma och dom släpper in billiga mål allt som oftast. Men någon gång ska det vända och jag tror det gör det i denna matchen då det är derby och man möter ett Pandurii som är ännu sämre och är enligt mig det sämsta laget i ligan. Dom är extremt dåliga defensivt och nu är det dags för Craiova att ta till vara sina chanser mot ligans sämsta försvar och sätta baljorna!

Oddsen är väldigt fina på över, då Panduri endast varit över 2.5mål i 1 av de 10 senaste. Men det var i förra matchen. Av Craiovas 8 senaste har man varit över 2.5mål 4ggr och över 3.5mål 2ggr. 2st under 2.5mål också.

Självklart kan denna match sluta 0-0 men jag tror inte det och kan inte låta bli att testa några units på Craiova och över 2.5 och 3.5 mål till oerhört fina odds då båda lagen måste börja vinna så det kan rinna iväg!

Det är upp till er själva om ni ryggar, garanterar ingen vinst

Tips 1-3 till Craiova
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
erixon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td