Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-08, 18:31   #1
 
ildivinos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 420
Standard

8/3 21.00 Valencia - Racing Satander


Ikväll möter dom på Mestalla kl. 21.00. Till denna match saknar Valencia en massa spelare dvs:

Marchena, Miguel, Bruno, Mathieu, Albelda, Banega och målvakten Cesar och ALLA är annars ordinarie! (dock brukar Miguel och Bruno turas om)

Dessutom rapporterades det att Joaquin lidit av halsfluss igår och Dominguez ont i ena knät.

Man får precis tillbaka den viktige Navarro från skada. Man har bara 4 friska backar så man har tvingats kalla upp 2 ynglinar från u-laget (Joel & Lillo) och det finns inga ytterbackar förutom Joel.

Och man får också spela utan ordinarie duon i mitten (Albelda & Banega). Tidningarna förutspår att man kör Fernandes och Baraja där. Minus här!

Och målvakten Cesar är avstängd vilket ger Moya chansen. Inte lika stabil som Cesar men också mycket duktig.

Truppen mot Racing.

Målvakter: Moyà y Dani Hernández.
FÖrsvarare: Joel, Dealbert, David Navarro, Alexis, Lillo, Maduro.
Mittfältare: Baraja, Joaquín, Fernandes, J. Alba, Pablo, Mata, Álex Domínguez.
Anfallare: Silva, Zigic y Villa.

Startelvan lär se ut så här

Moyà;
Joel/Maduro, Navarro, Dealbert, Alexis;
Pablo Hernández, Fernandes, Baraja, Mata;
Silva y Villa.

Racing då?

Dom saknar också några spelare, målvakten Toño och backen Torrejón samt anfallaren Xicso. Deras möjliga startelva:

Coltorti
Pinillos – Henrique – Oriol – Christian
Colsa – Lacen
Munitis – Canales – Ivan Bolado
Tchité.

Valencias senaste 10 hemma
5W 4D 1L

Racings senaste 10 borta:
3W 3D 4L

Jag själv är en Valencia fan och ett typiskt Valencia problem är när dom lider av försvarsproblem eller saknar en fungerande mittfältsduo faller hela laget. Och den här matchen lär bli ett perfekt exempel på problemet. Jag såg deras senaste match mot Atl. Madrid och dom SÖG verkligen. Och till matchen hade man bara 5 backar tillgängliga och inte alla var ordinarie. Så är det även ikväll och problemet lär alltså fortsätta.

x2 finns till 2.25! o rak 2a till 6.00+
ÖVERODDS säger jag bara..
lirar rak 2a 1u och x2 2u
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 18:35   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jag gillar valle idag, mest p.g.a. att villa å silva lirar, dem kan rulla upp vilka som helst å hemma lär dem inte vilja tappa mer poäng. Men men, har ingen bra koll på Racing å ingen direkt annan motivation än magkänslan.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 18:53   #3
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Samtidigt som Valencia har enorma skador får man inte glömma att Racing inte gjort ett mål på tre matcher i rad. Försvaret läcker som fan, och det lär inte bli bättre av att de får möta David Villa eller Zigic idag.
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 19:49   #4
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

har själv spelat över 2,5 mål och så får man hoppas att något eller båda lagen fixar något frammåt.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 21:53   #5
 
ildivinos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 420
Standard

x2 satt fint.. Valencia sög om jag nu har förstått rätt..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 23:12   #6
 
lordagspippis avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 568
Standard

Snyggt där Ildivino och tack för x2an!
lordagspippi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td