Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-13, 12:51   #1
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 0
Standard

13/3- Getafe - Mallorca kl 18:00


Getafe har inte haft något vidare bra spel på sistone. Man har förlorat en hel del och gjort ett stort dropp i tabellen, man har haft en svacka helt enkelt. Dock ikväll tror jag detta kommer att förändras laget som tidigare haft lite avbräck i truppen är nu fulltaligt och jag tror man börjar inse vad som måste ske för att upprätthålla en "okej" placering i tabellen. Även det faktum att man endast är 10 poäng ifrån att nå de eftertraktade Europaplatserna. Jag tror att spelarna vet att det krävs en oerhörd kraftansträngning för att nå dessa platser men tror också att man verkligen vill nå dessa. Värt att tillägga är också att man tog ett poäng senast mot osasuna som man sen tidigare vet är svårslagna.

Mallorca däremot är tvärtemot det laget som vi känner sedan tidigare år. De har gjort en fantastisk prestation och ligger för tillfället 4. Dock så har mestadelen av dessa fantastiska prestationer framförts på hemmaplan och deras borta statistik är inte alls lika häpnadsväckande som den hemmastatistik de har.

Getafe hemma : 7-2-3
Mallorca borta: 2-4-7

Jag tycker helt klart den lite osäkra ettan till 2.10 @ Bet365

Vad tycker ni?

Edit: Jag är lite ny på att lägga upp postade inlägg då jag oftast bara analyserar i huvudet, så ber om ursäkt om det är lite knackigt!
gusjon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 13:04   #2
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Över 2.5 skulle jag spela.
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td