Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-31, 15:51   #1
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 321
Standard

Fotboll 31 juli


Celtic-Elfsborg u 2,5 2,1 Marathonbet

Dags för Boråsgänget att kliva in i hetluften. Och här kan vi verkligen prata hetluft! Alla som har besökt Celtic Park vet vad jag menar. Celtic har inför säsongen tappat sina kanske två största stjärnor, Gary Hooper (Norwich) och Victor Wanyama (Southampton). Två stora offensiva avbräck.

Elfsborg kommer vara riktigt noggranna med defensiven ikväll. Dom vet att de inte har råd med flera baklänges mål. Svenska klubbar överhuvudtaget brukar lyckas bra i defensiven ute i Europa, offensiven däremot är en annan femma. Celtic visade förra året i CL att man är väldigt tajta bakåt och de har dessutom en grym målvakt i Fraser Forster. Jag har svårt att se Elfsborg göra mål ikväll.

Elfsborg har en skaplig chans att gå vidare vid ett hyfsat resultat ikväll. De kommer satsa hårt på att ta sig vidare inte minst för att Allsvenskan verkar vara körd för deras del. Kan Elfsborg hålla rent i protokollet första 20-30 minuterna så är mycket vunnet. Summa summarum, jag tror på en målsnål match 1-0 Celtic är min gissning. Med detta sagt så tycker jag oddset för under 2,5 mål är väldigt spelbart ikväll.

Matchcenter: http://www.liveresultat.se/match/vXS...matchsummering


Lycka till med era spel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
faremisch (+5)
Zelena är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-31, 19:31   #2
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande livedubblar spelas i kvalet till CL och peruanska högstaligan:

RB Salzburg-Fenerbahce fler än 0.5 mål i 1:a halvlek + Real Garcilasco-Cienciano fler än 0.5 mål i 1:a halvlek 1.86@Bet365
RB Salzburg gör mål före 40:e minuten + Real Garcilasco-Cienciano 1 halvtid 3.91@Bet365

RB har inlett Bundesligaspelet med två vinster och en målskillnad på 10-2. Den spanske anfallaren Soriano och mittfältaren Kampl är heta med fyra mål vardera på de två inledande ligamatcherna. Jag tror att ett ringrostigt Fenerbahce får det tufft ikväll.

Ligaledarna Real Garcilasco har haft ett långt speluppehåll och bör vara spelsugna ikväll. Cienciano (12:a) är inget märkvärdigt lag och speciellt inte på bortaplan. I senaste ligamatchen för en vecka sedan blev det bortaförlust med 1-6 mot Juan Aurich (10:a).

Den första dubbeln spelas med ganska hög insats medan den andra dubbeln spelas med medelinsats. Matchstarter 20.30.

Senast redigerad av soulman den 2013-07-31 klockan 19:38.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-01, 10:01   #3
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 321
Standard

Satt ju fint! Blev även en liten peng på utgångstipset 1-0. En bra kväll med andra ord
Zelena är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td