Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-26, 18:17   #1
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 18
Sharp$: 874
Standard

Svar till alla snusförnuftiga gubbar.


Till mrgump vill jag bara påpeka att alla topplag är toppkunkurenter i en liga, spelar ingen roll vilken placering Arsenal haft de sista 10 åren. Man U och de andra topplagen är toppkonkurrenter, de andra lagen är bara konkurrenter. Nu vet du det. Ganska kul när robbanh lite snusförnuftigt påpekar att han minsann håller sig för god för att kommentera töntiga och meningslösa inlägg för att sedan skriva ett långt inlägg om just det inlägg han tycker var så förfärligt dumt. Ronnanh och KP gillar fotboll och ser en del matcher men har inte en aning om vad passion och engagemang för ett lag innebär. De är den typen som har ett favoritlag i alla stora ligor och ser en del fotboll. Inte på grund av något äkta engagemang eller kärlek till sporten, utan mest för att hänga med lite när grabbarna på jobbet snackar fotboll. En äkta supporter hatar den typen av övergång som RVP gjorde oavsett vilket lag man håller på.Men sitter man och ser en CL semi och man har bägge lagen som favoritlag, då tillhör man den skara låtsassupportrar som inte förstår någonting.
Siktkakan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-08-26, 18:22   #2
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Och det kunde du inte svara på i den tråden!?
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-08-26, 18:26   #3
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Undra varför jag komma att tänka på detta klipp när jag läste ovanstående?
http://www.youtube.com/watch?v=SuzSLko-SY0

Då är jag ändå Björklövare som haft Foppa som favoritspelare större delen av mitt liv.

Senast redigerad av loneranger den 2013-08-26 klockan 18:27.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-08-26, 18:40   #4
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 18
Sharp$: 874
Standard

Foppa har väl aldrig spelat i Björklöven va. Å försöka dra en parallell med den ankdamm som svensk hockey utgör blir lite torftigt kan jag tycka. Foppa är dessutom från Ö-vik så han har liksom inte gjort nån "förbjuden" övergång. Det var kanske för svårt för dig att förstå inlägget.
Siktkakan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-08-26, 18:46   #5
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Nä..var mer resonemanget som jag tyckte befann sig på samma nivå.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-08-26, 19:00   #6
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 18
Sharp$: 874
Standard

Ännu en som är riktigt präktig alltså.
Siktkakan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-08-26, 19:12   #7
 
surrelitos avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: AIK
Inlägg: 117
Sharp$: 98


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Du håller alltså på ett lag i ett annat land o kallar dig "äkta supporter" och sågar andra som gör likadant? Du har väll säkert varit o sett en eller två matcher på plats
surrelito är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-08-26, 20:01   #8
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 18
Sharp$: 874
Standard

Så man kan bara va en äkta supporter om man håller på ett lag från landet man kommer ifrån enligt dig? Och i sådana fall, hur vet du vilka som är födda i Sverige eller nåt annat land utav oss härinne på Sharps? Har troligtvis sett fler matcher i England än du och dina kompisar tillsammans, såvida inte ni är uppväxta där. Men det kan ju inte jag veta, eller hur.
Siktkakan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-08-26, 20:10   #9
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

https://www.sharps.se/forums/offtopic...ga-farbroeder/

Du fick din tråd flyttad dit. Härmed får du även en varning för att du skapar flertalet trådar med samma innehåll.
Nästa gång blir det avstängning. Sköt korten rätt och läs regelverket.
Tråd låst. /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td