|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Stryktipset - Europatipset - Topptipset - Bomben - Powerplay
Så allt är uppe blir ingen Europatipset, kör bomben o topptipset
Jackpott på europatipset Hur kommer ni köra under helgen? Liverpool - Sunderland Deportivo La Coruna - Getafe Real Madrid - Atletico Madrid Villarreal - Sevilla Juventus - Atalanta Milan - Lazio Siena - Genoa Halmstad - Åtvidaberg Espanyol - Sporting Gijon Osasuna - UD Almeria Xerez - Valladolid Napoli - Catania Sampdoria - Cagliari Blir första gången jag kör ett system över 800 kr på topptipset. LIVERPOOL SVIK MIG INTE DENNA GÅNGEN Godnatt Måndag Bomben nr 3 Match A Manchester City - Wigan Match B Athletic Bilbao - Racing Santande Match C Newcastle - Nottingham Forest Jag funderar på denna kommer säkert ändra mig tills imorgon men va tror ni? Senast redigerad av Babbe den 2010-03-28 klockan 23:12. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ganska gött värde i Åtvid ändå. 0-6 mot Elfsborg sitter nog i huvudet på Halmstad. Underskatta inte Catania heller. Napoli har mött formsvaga Milan och Juve i de två senaste och Catania har fem raka utan torsk. Om Milan är utan Pato är jag inte heller säker på att dem vinner, Lazio 9%.. Atalanta är kassa borta, men krisen börjar bli total i Juve.
Finns utrymme för skrällar =) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Håller helt med 1X2, tror på mycket utdelning då det finns goda chanser till skrällar!
Själv kör jag; Pool - Sunderland 1X2 Depo - Getafe 1X2 R Madrid - At.Madrid 1 Villareal - Sevilla 1X2 Juve - Atalanta 1X2 Milan - Lazio 1X2 Siena - Genoa 1X2 Halmstad - Åtvidaberg 1X2 6% På Sunderland känns helt sjukt, visserligen lutar det mer åt kryss men man måste ju lägga 2an, samma med Lazio, Atalanta, Åtvidaberg, Getafe. Grym utdelning på G! |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
Jag ska försöka fixa en fin topptipset nu som kommer kosta 400-800 kr Kommer säkert vara hög utdelning denna omgången Senast redigerad av Babbe den 2010-03-27 klockan 23:26. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ser nice ut Babbe, är du inte lite rädd för Sunderland-skräll? Det känns som att Real Madrid vinner detta derby hyfsat enkelt, skulle dragit halvgarderingen på pool om något!
Vi får hoppas på många skrällar
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Vi får hoppas |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Haha, satt och gjorde en bomben för skojs skull på svenskaspel och den blev _exakt_ som din
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Topptipset ser fint också då liverpool vann
.Får hoppas att lazio o sevilla vinner och att Real x:ar. Då kan det endå bli 6 000 kr Senast redigerad av Babbe den 2010-03-28 klockan 19:41. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fint? Katastrofalt
!Aja, om Lazio och real vinner så går man väl runt +/- noll.. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
synd att jag inte tog 3:an på villareal bra "utdelning" endå
dålig utdelning håller mig till 486 raders framöver .Blir det nån bomben imorgon? funderar på denna men kommer säkert ändra mig Senast redigerad av Babbe den 2010-03-28 klockan 23:14. |
|
|
|
|
|
|
|