Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-19, 14:03   #1
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 22
Standard

Champions League Åttondelen 19/2


Milan - Atletico Madrid
Arsenal - Bayern München

Ja, vad tror vi om matcherna? Personligen så kommer jag nog titta på matchen på San Siro, kan bli en bra och tajt match trots att Milan är en högoddsare enligt spelbolagen.
IlPrincipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 14:12   #2
 
ohlzons avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 110
Sharp$: 1075
Standard

Arsenal kommer få det tufft. Girouds otrohet är inte den optimala uppladdningen.

Förlust förra året med 1-3 hemma, dock vinst 2-0 borta mot just Bayern.
Helt omöjligt enl. mig att sia om utgången i den här matchen. 2-0 Arsenal likaväl som 0-6 Bayern.
ohlzon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 14:19   #3
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Hade jag varit tvungen att spela så hade jag tagit Athletico Madrid -0.25. Spelar med bra självförtroende i ligan och europa. Dem är nästintill bättre på varje position i startelvan.

Lycka till.
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 14:44   #4
 
Oliiiveer13s avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 41
Sharp$: 951
Standard

ja må va färgad (även du) men bättre på varje position är att ta i.
menar du lagmässigt samt formmässigt säger jag ingenting men spelare för spelare (ej i daxläget) så är ud ute o cyklar.

Arsenal är alldeles för ojämna för att tro att dem ska kunna vinna idag, Bayern spelar alltid stabilt samt att dem har borta resultat att gå på idag.
Milan matchen vill ja inte säga något då jag som milanista är på tok för nervös...
__________________
Vinnare hittar lösningar
Oliiiveer13 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 08:28   #5
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har spelat Atletico Madrid som vinnare av CL till 12 ggr hos Bet365. Man har samma poäng i ligan som Barcelona och Real Madrid som står i 4,50 och 5,50. I ligan har man slagit Real borta och spelat oavgjort mot Barca. Jag håller dem således inte sämre än de andra två topplagen.

Favorit i CL är Bayern München, vilket är berättigat. Men i en match kan allt hända, så 12 ggr på Atletico som inte är sämre än de andra topplagen är riktigt bra.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td