Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-08, 16:44   #1
NFL
 
NFLs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Umeå
Inlägg: 80
Sharp$: 180


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

9/4 03:30 Alianza Lima v Bolivar


Copa Libertadores
Alianza Lima v Bolivar 1:a -1,5 (2,025 b365 i tisd.)
spelstopp 03:30 fredag morgon
Bolag :
b365 1,90
Norddicb 1,92

Tycker det finns få rekar ute så jag slänger in 2st som jag tycker verkar bra.
Alianza Lima har inte imponerat på slutet,deras defensiv har inte fungerat men i senaste matchen mot ärkerivalen Universitado såg det bättre ut trots en man mindre sista 30min kunde man klara 0-0,i år har man satsat hårdare på Cupen än vad man gjort på ligan vilket är vanligt i sydamerika,nu har man chansen att bli klar för 3e rundan i CL, man möter nu Bolivar som spelar i Syd.A sämsta liga,man leder iofs den ganska klart men den Bolivianska ligan håller ingen högre klass, jag har svårt att se att ett ordinarie lag skickas när man går bra i ligan och är helt borta från avancemang.(inget bekräftat dock)
AL spelar en riktigt snabb fotboll och har ett kanonlag på pappret,jag tror att detta lag kan gå långt i denna turre man har tex slagit Estudiantes med 4-1 och Jaun Aurich med 2-0 hemma på Estadio Matute som tar 35000 åskådare,AL brukar alltid ha ett bra stöd på läktarn och till denna match har dom gå 2 betala för en så jag tror på välfyllda läktare i denna avgörande match.
Man slog Bolivar med 3-1 på bortaplan i LaPaz(hh)vilket var väldigt starkt.
På topp i natt kommer Wilmer Aguirre som gjorde hatrick mot Estudiantes och Jose Fernandez som gjort 4mål på 4 matcher att spela.AL har blivit små favoriter för mig då dom spelar en riktigt bra fotboll och brukar köra på väldigt hårt framåt därför tror jag att det kommer att bli en del mål inatt och hcp spelas med stor insats.Spelvärt ner till 1,80 tycker jag.
Lycka till!

Insats 9/10
NFL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td