Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-31, 07:24   #31
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Booreds mackapär ger DC 43%. Men det är early och pinnen öppnade med 1.98 men stigit till 2.48 på DC så om man säger så, så sitter Boored på rätt sida.
Ok, missuppfattade vad han menade med "rätt sida".

2-1 i natt och lite plus blev det i alla fall.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-31, 07:38   #32
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan Visa inlägg
Intressant, 50/50 där mostsvarar över och under eller?
Nu har jag inte den blekaste hur du (eller din mackapär?) räknar, men jag finner enligt mina lekmanna beräkningar snarare närmare 60% chans att matchen skall gå över 2.5 mål.

Medan DC är målfattiga så är Toronto målrika, kollar man på totala snitt lagen emellan så väger dock Torontos målrikhet över DCs målfattighet.
Exempelvis ligger DCs totala målsnitt denna säsong på 2.57, och deras hemmasnitt på 2.27. Medan Torontos totala snitt ligger på 2.88 och deras bortasnitt på 3.12.
Hmmm, nu vet jag inte exakt hur du viktar men om vi nu tittar på dom där och viktar dom lika får vi iaf 2,71 dvs samma som min bedöming på 2,69.
Vilket i sin tur är i stort sätt 50% på över - 50% på under 2,5-måls linjen för medelvärde och median behöver ju inte ligga på samma ställe.

När de kommer till sparkboll är ca 2,70 i målväntevärde 50%-50% på o/u 2,5 linjen.

Jag beaktar inte alls "median"-data själv.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2014-07-31 klockan 09:10.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-31, 09:02   #33
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Om jag tolkar dina siffror rätt så är du på samma sida gällande DC och 50/50 på överspelet?
Aa, jo, borde ju klarlagt att det var mina levande spel jag syftade på i sheetet, trött och tyckte de va lite småkul bara att samtliga mina spel var tvärs emot

tex i dc-tor bedömingen fanns det värde på toronto tidigt(hade tor +0,5 @ 2,01, sjönk till 1,49), närmare kickoff värdet givetvis på DC med samma bedömingen, men syftade som sagt på gjorda spel. Borde väl pastat spelen inte % i de här fallet.(ifs skulle det också ha kännts skumt iom såna odds inte funnits på länge)
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2014-07-31 klockan 09:07.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td