Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-15, 15:19   #1
 
Pipans avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 180

Fotboll
Stats: 2 - 5 - 1
ROI: 83.31%
Vinstprocent: 28.57%

Standard

(Peru) San Martín VS Los Caimanes


Någon som har tankar om denna matchen?

Det var lite svårt att hitta info om lagen på internet men jag har i alla fall lagt ett spel på U0.5 första halvlek @ 2.7, tänkte ta det när det var 2.78 men det sjönk just innan jag skulle lägga det. (GRRRR!)

Nykomlingen och tabelljumbon Los Caimanes gästar mittenlaget (efter 6 omgångar) San Martín. De möttes senast i våras i två matcher som båda slutade med vinst för San Martín (1-0 och 1-4).

San Martín har gjort 7 mål och släppt in 6 mål i år, Caimanes har gjort 3 och släppt in 14. Caimanes har bara fått ett poäng på sex omgångar men depor.pe verkar anse att de har spelat bättre än vad resultaten har visat.

Trots 14 insläppta mål har Caimanes lyckats hålla 3 av 6 första halvlekar mållösa i år, bland annat mot tabelltvåan (en match som visserligen slutade 3-0 till slut).

Min bedömning är att det är runt 40-50% chans för en mållös första halvlek. Tänker jag rätt?

Edit: Knep ett till spel på oddset 2.76, det verkar pendla lite däremellan på Betfair.

Senast redigerad av Pipan den 2014-07-15 klockan 15:21.
Pipan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td