Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-29, 16:16   #1
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 321
Standard

Premier League 30-31 aug


Lördag
Burnley - Manchester U
Manchester C - Stoke
Newcastle - Crystal P
QPR - Sunderland
Swansea - West Brom
West Ham - Southampton
Everton - Chelsea

Söndag
Aston Villa - Hull
Tottenham - Liverpool
Leicester - Arsenal

Hur går era tankar och idéer? Själv blir jag rätt sugen på att lira Burnley till 6 ggr degen mot ett turbulent Man U. Även inne på Chelsea till 2,2 rep Tottenham till 2,7.
Zelena är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 18:04   #2
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 79
Sharp$: 53
Standard

Burnley har jag inget att säga om, Uniteds nya spelsystem tar nog sin tid för att fungera och för tillfället har man stora brister mitt på mittfältet.

Chelsea känns tuff. Visst, två raka segrar, men de övertygade inte senast. Everton brukar de ha tuffa bataljer emot och 2.20 känns färglöst. Borde väl vara högre? Luktar kryss IMO.

Är själv sugen på Sunderland draw no bet till 2.28.
QPR hade svängdörrar i försvaret mot Tottenham senast och nog börjar åldern ta ut sin rätt på Richard Dunne och Rio Ferdinand?

Vad säger ni övriga? =)
henkel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 19:04   #3
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 5
Sharp$: 152
Standard

Var lockad av united till en början, tror de kan ta det här. Men de har ju inte visat sig på topp direkt, och oddsen på 1.62 känns ju inte lockande med skador och en trög start.

Sunderland tycker jag är klart spelvärda till 3.3 mot qpr. Tror likt henkel att det finns en risk för oavgjort, men men! QPR känns överskattade i denna match!

Tror även på swansea hemma som har inlett premier league med besked! Tror de kommer ge allt för att krossa Wet bromwich och därmed sin tredje raka seger. 1.91 på enkel etta känns helt okej!

Newcastle mot crystal palace sätter jag en 1 på till 1.75. Lite snålt odds men tror på det. Båda lagen har inlett lite svagare, men tror hemmaplan resulterar i vinst till newcastle.
phli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 19:08   #4
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 709
Standard

Tror väldigt hårt överspelet i Tottenham - Liverpool. Tottenham har fått igång målproduktionen och Liverpool är alltid farliga. Senaste fyra mötena lagen emellan har också slutat över, varav de två senaste är rena krossar ifrån Liverpools sida. Finns i skrivande stund till 1.719 på pinnacle.
TheJanko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-30, 11:58   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Burnley-Man utd är en riktig sexpoängsmatch luktar kryss.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-30, 12:42   #6
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tv-peng på Di Maria målskytt (3.20) och liten peng på HT/FT på United.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-30, 16:29   #7
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Wow, United tog en poäng till, de kanske klarar sig kvar i högsta ligan, ändå...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+1), NiLu (+2)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td