Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-30, 23:15   #16
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Över 3,5 skott på mål Liverpool är min bank till 1,55.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 21:10   #17
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Satt efter 60.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), henkel (+3)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-10, 13:55   #18
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Testar mig på ett kortspel idag:

Ajax - Apoel över 4,0 kort asian 1,80 @ bet365 3/5 units

Ajax och Apoel har ingen chans att gå vidare i Champions League men det hade heller ingen förväntat sig med Barca och PSG i gruppen. Däremot har båda lagen chans att ta tredjeplatsen i gruppen som ger fortsatt spel i Europa League vilket bör vara en stor sporre för båda lagen och kanske allra främst för cyprioterna, matchen har alltså stor betydelse för båda lagen vilket brukar gynna när det det handlar om gula/röda kort.

Ajax i Champions League spelar oerhört tufft och fult emellanåt. Laget ensamma snittar 3,2 kort per match i Champions League, (16 stycken på 5 matcher). Apoel är lite mer återhållsamma och har snitt på 1,4 kort per match. När lagen möttes förra gången blev det hela 6 gula kort och jag förväntar mig något liknande idag.

Domaren är av stor vikt vid dessa spel, domaren är från Spanien vilket gynnar oerhört, spanska domare håller tyvärr låg klass i sina bedömningar och varnar mer frekvent än många andra nationaliteter (titta bara i la liga där kortlinor ligger uppemot 7,5 emellanåt). Han har dömt 3 matcher i CL denna säsong inklusive kval och har 6+5+3 dömda kort. Total sett snittar han under linan 3,67 per match men det är inget som oroar mig här när matchen gäller såpass mycket.

Tror på tufft och småfult spel som renderar i 5-6 varningar men garderar mig lite med pengarna tillbaka på exakt 4.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+1), Migge (+1), Riise (+5), Slurf (+1)

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-12-10 klockan 13:56.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 12:34   #19
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Måste kommentera detta spel som blev helt fel sett till matchbilden, vilket jag inte bara kan skylla på då det faktiskt var förvånansvärt schysst spel vilket jag ej hade räknat med.

Men vi hade faktiskt 2 varningar i 47e minuten, problemet var att Ajax drog ifrån till 3-0 tidigt i andra och väl där var ju matchen över tyvärr.

Nåja, nya tag!
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td