Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-25, 02:44   #1
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Topptipset 25/4. Vad har ni för tankar och funderingar?


Hur ser ni kring dagens topptips, några intressanta funderingar?
Den givna spiken är Chelsea men sen så är det svårare. Kommer Romas fantastiska form hålla i sig? De möter ett sampdoria som är ett riktigt bra lag. Jag tror inte att At. Madrid kommer vinna självklart mot Tenerife. Matchen mot pool i veckan sitter säkerligen i benen. Angående pool möter dem Burnley som visserligen är klara för nedflyttning men Liverpool är alltid Liverpool så provar själv X2.

Allsvenskan är som vanligt svår, värt att poängtera är dock att Gefle aldrig har tagit poäng på Grimstad.

Genoa alltid starka hemma möter ett Lazio som gjorde en bra insats senast.

Mitt förslag ser ut som följer, åsikter? Är själv mest orolig för att Roma ska kryssa eller att Tenerife eller Getafe spelar oavgjort.

Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 10:52   #2
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 0
Standard

Ser bra ut, dock så tror jag inte att sannolikheten att Tenerife vinner är stor, däremot borde de ha hyffsad chans att få med sig en poäng sett till Atleticos senaste matcher

Annars ser det rätt bra ut, kanske att man borde helgardera Getafe-Sevilla då dessa matcher brukar allt som oftast vara tuffa dessa två sinsemellan. Detsamma tror jag gäller Genoa-Lazio.

Denna vecka verkar vara lite klurig
Breakz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td