Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-20, 09:32   #1
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Serie A


Nu till helgen är det dags för världens finaste liga efter Allsvenskan att dra igång.

Hittat tre fina långtidsspel jag tänkte dela med mig utav.

Inter top 3
Inter har i år värvat mycket fint i Kondogbia som förhoppningsvis kommer ge den balans som saknades förra året. Jovetic som är en klasspelare så länge han är hel.

2.85 Nordicbet. Bet365 ligger mer rätt med 2.62

Dzeko bästa målgörare i Roma
Totti blir tyvärr inte yngre och det kan vara hans sista säsong i den rödgula tröjan, tyvärr. Dzeko är en världsklassforward enligt mig och kommer ligga runt 20 baljor i år. Roma har en väldigt bred anfallsuppsättning men det gäller framförallt ytterforwarderna och där kommer det roteras. Dzeko är mycket mera självskriven i sin position.

2.40 Unibet på att han gör mest mål är enligt mig runt 30 punkter för högt.


Sassuolo att bli bästa lag i Emilia Romagna-regionen
Sassuolo har lyckats bra två säsonger i Serie A nu. Det lilla laget har framförallt sin styrka i offensiven. Tyvärr har Juve tagit tillbaka Zaza efter lånet men man har fortfarande kvar fina Berardi. Jag tror Sassuolo kommer sluta på den övre halvan i tabellen i år.

Konkurrenterna är nykomlingarna Carpi och Bologna. Bologna har också värvat fint. Bologna har som klubb stor erfarenhet från Serie A och kommer inte vara inblandade i bottenstriden. Carpi har mindre erfarenhet och de kommer nog tyvärr få titta neråt istället för uppåt.

Men jag tycker att Sassuolo har lyckats etablera sig med en bra trupp i Serie A nu att de ska vara favoriter här.

Oddsen på Unibet är följande.
Bologna 2.10
Sassulo 2.55
Carpi 5.00

Sassuolo ska vara favoriter här,2.10 vore mer rimligt.

BOL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td