Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-08, 12:04   #1
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2010-05-09 15:00 Livorno - Lazio


2010-05-09 15:00 Livorno - Lazio

Det här är Livornos viktigaste match på hela året, Lazio hemma, trotts att man redan har åkt ut. Det här är ett riktigt hatmöte, även om det för Lazio är nummer två då Roma är de främsta rivalerna. Den här matchen kommer att bli stentuff och för den som inte är insatt så är detta inte bara ett möte mellan två rivaliserande fotbollslag; http://www.svenskafans.com/italien/l....asp?id=354881 . Tro mig när jag säger att inget av lagen kommer sluta kämpa förrens domarn har blåst av och publiken kommer inte acceptera av något av lagen att de gör en halvhjärtad insatts. Motivationen kommer vara hög från båda håll. Även om jag tror att Livorno kommer vara en grad mer taggade. Även om Livorno åkt ur så skulle en vinst mot Lazio på Stadio Armando Picchi innebära i princip att säsongen varit godkänd. Lazio vill i sin tur såklart inte ge Livorno detta nöje och kommer verkligen gå in för att vinna eftersom det minst kommer ta en säsong till innan lagen möts.


Jag är väldigt sugen på o spela på hur många gula kort det blir i denna match. Någon som hittar det spelet någonstans? ser det inte på mina bookies.


Att det kommer smälla i denna match råder det ingen tvekan om, jag tror det kommer bli många gula kort, speciellt nu när detta är den sista viktiga matchen för lagen och de inte behöver tänka på avstängningar inför nästa match.
I första mötet denna säsong delades det ut 5 gula och ett direkt rött kort. I morgon dömer Gabriele Gava som dragit det gula kortet 62 gånger på 13 matcher samt ett direkt röttkort det blir ett snitt på 4.9 kort per match.
På hemmaplan snittar livorno 2.2 gula / match
På bortaplan snittar Lazio 2.9 gula / match


Jag hittar inte alternativet "hur många gula kort i matchen" på bland andra bet 365. Det skulle inte förvåna mig om detta spel inte görs tillgängligt fast det finns på andra matcher, alterativt kommer linan ligga sjukt högt.

Över 6 gula @ 1.90 hade nog jag kunnat köra
över 5 hade varit klockrent men det kan man bara glömma.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td