Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-11, 09:57   #1
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

11/5 19:00 Hargs BK - Flens IF Södra (D4-Södermaland)


Hargs BK - Flens IF Södra (Div 4 - Södermaland)

Hargs BK fick storstryk av Syrianska BoIS med hela 5-2 borta och har börjat serien med 2 förluster och ett oavgjort.
Flens IF har börjat nästan lika dåligt, man har kryssat 2 och förlorat en.
Senaste två matcherna har man kryssat mot Katrineholms SK FK (1-1) och innan dess Syrianska BoIS (0-0 med en man kort på plan efter rött i 63:e).
Flen släpper inte in lika mycket som Hargs gör, och har på 3 matcher 1-4 i målskillnad medan Hargs har 4-11 på lika många matcher.
I Flen hittar vi Mathias Gravem, ni som vet vem det är behöver ingen presentation av denna spelare. Ni som inte vet så har Gravem spelat i klubbar som GAIS, Qviding, Ljungskille och Norrköping innan han valde att trappa ner och gick till Flens. I GAIS gick han under smeknamnet "Messias" vilket har följt med genom andra klubbar.

Här känns det som att spelbolagen tänker lite fel då man har Hargs som favoriter till runt 1.60.
Jag kommer nog personligen att testa en liten slant på 2:an till 3.30 (NB) då jag tycker att Flens trupp är lite intressantare på pappret än vad Hargs är.

Antigen är jag helt ute och cyklar med den info jag lyckats få fram eller så är det tvärtom, det märks ikväll.


Mer info kommer om jag hittar, annars kanske nissarna på Sharps har info som jag missat
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 10:50   #2
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Fråns Flens hemsida:

Citat:
Flen möter på tisdagskvällen Hargs BK på bortaplan.

Till matchen som spelas på Folkungavallen i Nyköping med start klockan 19.00 saknas mittbacken Jesper Eriksson som befinner sig på bröllopsresa.

Däremot är Marcus Montin tillbaka från avstängning liksom Jonas Wallman, som får spela i väntan på dom efter sin utvisning mot Syrianska BoIS. Dessutom är ordinarie lagkaptenen Marcus Eriksson tillfälligt hemma och tillgänglig för spel.

Harg jagar liksom Flen första segern för säsongen efter att ha inlett seriespelet med att förlora med 4-0 borta mot Eskilstuna Södra FF, kryssat hemma mot Telge FF (2-2) och förlorat med 5-2 borta mot Syrianska BoIS.

Lagen möttes på försäsongen i en match som Harg vann med hela 6-1 på Rosvallas konstgräs efter en svag gulsvart insats.

Tränartrion har tagit ut följande trupp:
2. Kayse Shafec
4. Tom-Erik Kvarnström
5. Joakim Mårtensson
6. Marcus Montin
7. Marcus Eriksson
8. Jonas Wallman
9. Magnus Montin
10. Dan Molin
11. Charlie Olsson
13. Tommy Aho
14. Jörgen Pettersson
15. Dennis Magnusson
17. Vikor Andersson
19. Daniel Rådelid
21. Robin Lifvakt
30. Linus Ledenvik
Ingen Gravem i truppen verkar det som.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 16:26   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 718

Inspektorn
Stats: 169 - 188 - 27
ROI: 105.06%
Vinstprocent: 47.34%

Standard

Den testar vi...
inspektorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 20:18   #4
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

den satt
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 20:23   #5
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Slut 1-3

Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 21:45   #6
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Snyggt! Och thx!

Här är länken ang resultat som du efterfrågade i chatten (du hade loggat ut när jag såg pm:t) Kan ju vara bra i framtiden om inte annat.

http://fotbollsverige.se/results.htm...ition_id=38755
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td