Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-01, 17:25   #1
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Odds 1/8


Hej igen!

Gårdagen blev inte så bra som jag trodde, Häcken som stundtals dominerade gjorde inte mål och brände straff, inte nog med det drog man på sig ett rött kort och resten vet ni...

Dagens lir blir en singel med medelhög insats. Det handlar om Kalmar hemma mot Djurgården! Bortalaget känns helt under isen samtidigt som hemmalaget har lite vind under seglen även fast det tappat vasse Antonsson på topp.

Kalmar gjorde en bra match och snodde en poäng mot självaste Malmö vilket inte många gör nere i Skåne, innan dess tog man en stark pinne mot ett bra AIK på hemmaplan. Detta gjuter mod i laget och jag tror på en stark insats idag.

Djurgården gör sig själva inte rättvisa, spelar uselt och gnället blir bara värre och värre. Gjort två dåliga insatser efter uppehållet och förlorat mot både Jönköping senast och innan dess Svenska mästarna Norrköping, vilket man dock inte bör skämmas för.

Matchen idag kan bli jämn om Djurgården bjuder upp till dans, men jag tror Kalmar plockar första trepoängaren efter uppehållet och vinner tillslut. Lirat således Kalmar till 2,10 (Betsson), för den fega finns Kalmar till 1,49 DNB (Betsson) vilket kan fungera i kombination med något annat.

Tackar för mig, lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-01, 17:59   #2
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Ok stämmer väl rätt bra med reservation för att ett fåtal matcher är svårt att döma på.

Knep X till 3.61 för en timme sedan vilket nu har droppat till 3.41 hos pinnacle, vilket nog betyder att värdet är borta.

Förlust mot Jönköping tar jag med ro, lite udda sankmarksplan och ett enda, avgörande mål, samt 0-1 hemma mot Norrköping vilket inte heller var oväntat är inget som skrämmer men visst 1-3 mot Sundsvall är kasst.

Vad som är slående är ineffektiviteten till del även för hemmalaget och en gissning skulle kunna vara att matchen stannar på 1-1, @7 ggr hos Unibet.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-01, 19:00   #3
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Halvtid 0-1 och matchen lever tack vare ribbträff av Walker.

Kalmar behöver rycka upp sig, men det borde vara möjligt även om det mest är DIF-klacken som hörs...
Om även publiken skärper till sig så finns möjlighet till poäng.
Tyvärr verkar publiken frånvarande.

4.8 minus betfairs avdrag på 1-1 ser jag som en plusvariant så ingen anledning att trada av om man nu spelat där.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-01, 19:29   #4
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Nu fick dem in ett skit mål, dem har dock varit bättre än DIF i andra , hoppet lever
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-01, 19:32   #5
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Och med lite luft under vingarna så leder Kalmar
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td