Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-07, 21:04   #1
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Odds 7/8 (bättre sent än aldrig)


Sverige - Nigeria
OS-fotboll
spel: Över 3,75 mål.
Odds: 3,00 Bet365

OS-fotbollen spelas med U-23 trupper där 3 st överåriga tillåts. Många har skickat orutinerade trupper då denna turnering krockar med alla seriestarter och redan pågående serier. Detta har resulterat i att framför allt försvarsspel inte sitter och många lag ser rätt så vilsna ut i försvarsarbetet vilket gör att jag valt att gå in på spela mål i Sverige match i natt.

Sverige fick 2-2 i premiären, en match jag tycker de skulle ha vunnit men en oturlig straff grusade dem tre poängen. Mål gjordes men offensiven såg inte briljant ut. Man läckte också en del och budet på fler bakåtmål fanns det gott om. Att det blivit mycket bättre till denna match är tveksamt.

Nigeria spelade en helt galen match mot Japan som slutade 5-4 till Nigeria. Det fanns inte en tillstymmelse till organiserat försvarsspel hos Nigeria medan det fanns gott om god offensiv och mål gjordes på alla möjliga sätt och vis.

Sett till hur premiärerna sett ut känns de givet att gå in på en över-lina här, finner över 3,75 till 3.00 ggr klart spelvärt då jag tror att matchen innehåller minst 4 mål. Vid 4 mål ges halvvinst och halva tillbaka och över 4 mål ges hel vinst.

Lycka till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10)
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-08, 10:32   #2
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Helt ute och cyklade denna gång
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td