Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-23, 22:02   #1
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 17
Sharp$: 440
Standard

FA-cupen


Det spelas ett flertal matcher i FA-cupen denna helg där bolagen har suttit odds som för min del framstår som konstiga. Jag tänker främst på Sutton-Leeds men även Lincoln-Brighton och Oxford-Newcastle.
I samtliga dessa fall framstår bortalagen i min mening som underskattade givet klasskillnaden mellan lagen. Jag är medveten om att Leeds mot Cambridge vilade ett flertal spelare men Sutton är ändå ett lag i den nedre mitten 3 divisioner under Championship.
Brukar lag från Championship svika borta i FA-cupen eller är det riktigt fina odds som finns tillgängliga?
bettingmaster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-29, 14:04   #2
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Satt och sneglade på Leeds till 1.68 imorse, avstod då jag räkna på 1.75. 1 minut in i matchen och SvS höjer sitt 1.65 till 1.95 maxbet! (Synd de har så låg limit där bara)
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td