Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-24, 12:30   #1
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 12
Standard

Premier League 25/2


Finns 2 klart intressanta spel i morgonens PL:

Crystal P-Middlesbrough
Middlesbrough +0,5
1,83 @ bet365

Snedvridna odds i min mening. Palace är ligans sämsta hemmalag med sina 2 1 9 13-20. Iskalla formmässigt med 1 0 4 2-9 de 5 senaste i ligan. MBoro egentligen snäppet bättre och har 0 3 2 2-5 i sina 5 senaste.

Inga målsprutande lag direkt som möts. MBoro har bara lyckats peta in 19 mål så här långt men är med sina 27 insläppta i klass med topplagen om man bortser från Chelsea och Tottenham.

I mina ögon så är MBoro svaga favoriter här mot ett oerhört hemma- och formsvagt Crystal P. Spelar MBoro +0,5 till i mina ögon ett kanonodds.

West Brom-Bournemouth
West Brom
2,10 @ unibet

Kanonetta! West Brom på en 8e plats och är relativt hemmastarka med sina 7 2 3. Har riktigt bra hemmaform.

Bournemouth harvar på en 14e plats och formen är katastrofal. Saknar fortsatt viktiga Callum Wilson. Har släppt in flest mål på bortaplan där man totalt har 2 2 8 14-28.

Oddset på hemmaseger borde snarare ligga runt 1,60-1,70..
najky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td