Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-06, 13:04   #1
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

6/6 Haparanda FF-Sunderby SK DIV4 Norrbotten-Norra


Haparanda FF - Sunderby SK 2:a @ 2,55 (nordicbet) 2U (IO)
DIV 4 Norrbotten-Norra, Matchstart 18:00


Sätter denna match som IO eftersom jag inte fått tag på greedy ännu, kan hända att det blir ett O-spel om han också gillar denna.

Tabell 7:an Haparanda tar emot tabell-4:an Sunderbyn ikväll. Sunderbyn som är en av favoriterna att vinna denna serie har börjat säsongen med 2 segrar och 2 oavgjorda, Haparanda har 1vinst, 1 oavgjord och 2 förluster.

I dom här lägre serierna måste man försöka hålla koll på vilket lag man startar med eftersom många spelare har jobb/skola på sidan om och det är ofta stora förändringar i trupperna från match till match.

Ringde nyss upp Haparandras tränare och hörde lite med honom inför matchen.
Dom har haft många spelare sjuka (förkylda) under veckan men samtliga av dom har lämnat klartecken inför matchen, men som han själv sa så är det självklart inte optimalt att så många varit sjuka och inte kunnat träna på ordentligt under veckan.
Sedan frågade jag honom vad han säger om deras motståndare. Som många andra säger så är Sunderbyn en av favoriterna, men att dom inte haft samma startelva under någon av matcherna i början av serien, så det är svårt att veta vilket lag dom ställer upp med ikväll.

Jag har kikat på vad dom ställer upp med för lag idag, och fått informationen att Sunderbyn kommer att ställa upp med deras bästa lag ikväll sen premiären mot Övertorneå, som slutade oavgjort.
Övertorneå har dock startat bra med 3 vinster och den oavgjorda matchen. Man har bl.a vunnit mot just Haparanda, med 3-0.

Jag tror på Sunderbyn i den matchen efter den informationen jag har fått. Men eftersom det är en så låg serie och det är svårt att få all information så sänker jag till 2U istället för dom 3U jag/vi brukar köra med.

(spelet kommer från våran spel-dagbok)
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-06, 17:49   #2
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Haparanda FF - Sunderby SK 2:a @ 2,55 (nordicbet) 2U (IO)

Resultat: 1-0...

ingen kul helg alls...bara bryta ihop och komma igen nästa helg!
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor

Senast redigerad av Boden den 2010-06-06 klockan 19:18.
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td