Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-13, 14:38   #1
 
Tdeps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 179

Cash is KING
Stats: 71 - 62 - 5
ROI: 123.12%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

[13/6] [SUPERETTAN] Syrianska FC - Assyriska FF


Dags för derby i Södertälje, mycket står på spel ikväll. Vilket det alltid gör när dessa två lag möts.

Tabelläget i superettan: 5) Syrianska 14 poäng, +2. 6) Assyriska 14 poäng, -1.
Matchstart: 18.30


Skadeläget:
Syrianska: Ivan Ristic missar derbyt (meniskskada). Litet frågetecken för Besim Kunic som kolliderade med Joakim Hagernäs på fredagsträningen.
Assyriska: Tveksamma till spel är Gustaf Segerström (fotskada) och Eddie Moussa (lår).

tankar:
De senaste tre matcherna har slutat 1–0 till något av lagen. Bli inte förvånade om detta händer igen ikväll. Matcherna är alltid speciella. Det brukar inte vara så mycket skönspel, ofta har en fin individuell prestation avgjort matcherna lagen emellan. Inget lag kommer vilja göra bort sig, så mycket kamp med väldigt mycket försiktighet i positionsspelet, har svårt att se att det blir fler än 2 mål.


SPEL: Under 2.0 Mål @ 2.70 BETSAFE
Insats: 5U

1.98 på under 2.5 mål hos Landbrokes känns också bra.



BOL
Tdep är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-13, 14:47   #2
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Vill gärna höra andras åsikter innan jag ryggar!
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-13, 20:58   #3
 
Tdeps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 179

Cash is KING
Stats: 71 - 62 - 5
ROI: 123.12%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

FÖRLUST

Synd, det blev jämt som jag trodde och en uddamålsvinst. Men blev inte som jag hade tänkt mig målmässigt iallafall.

Men hade Syrianska som segrare, så en del plus på matchen blev det trots allt.
Tdep är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td