Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-17, 14:43   #1
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Uttagna till Englands VM trupp


Svenska VM hypen är över för nu, den lär koka upp till våren igen när trupperna börjar fastställas.

Har hittat några spel som jag tycker är fina angående Engelska vm-truppen.

Phil Jones @ 1,72
Loftus-Cheek @ 2.75
Joe Gomez @ 3.5


England spelar med en 3-5-2 (3 mittbackar, 2 ytterbackar, 2 defensiva mittfältare, 1 offensiv mittfältare, 2 strikers kan snurras till 2 offensiva mittfältare och 1 striker också)

23 spelare kommer tas ut:
De kommer ta ut 3 målisar, förmodligen hart, butland å pickford (heaton + forster är bubblarna)

Man spelar med en 3 backslinje, så jag tror att det flyger med 6 mittbackar, därav mitt spel... De som går in först i laget är Jones, Stones & Cahill. Därefter har det varit Keane + Smalling som rullat in där båda börjat säsongen knackligt. sen kommer Gomez + Maguire. Jag anser dock att om Gomez får fortsatt förtroende i liverpool, vilket han ser ut att få (clyne borta iaf 3 månader till + lovrens mittplats är skakig) så är det minst 50/50 att han är med i truppen. 3.5 är bra odds för en ung talang som tagit årets PL med storm! Att han även kan användas som wingback i krisläge vilket ingen av de andra nämna kan är ju positivt. Liverpool-spelare brukar ha turen att trilla in i landslaget rent historiskt. Det som kan bli problematiskt här är om skador på gomez + jones kommer eller att dier räknas som en mittback..
4a ytterbackar ska med: Walker å trippier på högerflanken samt rose och bertrand på vänster.

På innemitten lär de ta med 5-6 lirare. Säkra ifall hela är Lallana, dier, alli, sterling, henderson... oxen, Loftus, winks, delph, barkley, drinkwater, wilshere gör upp om resterande platser... Oxen får knappt spela i pool men har gjort det bra i sina englands matcher, dock "vilades" han sist mot både tyskland å brasilen. + att Sterling kan användas mer offensivt och ev ta sista anfalls positionen...

De lär ta med 4a strikers: Kane, Vardy och rashford är givna men sista platsen är mkt mer oklar. Sturidge? Defore? Carroll? Crouch? Wellbeck? Tammy Abraham? omöjligt att avläsa. personligen så avstår jag spel på anfallare men om ngt gillar jag nog Carrol för lite tyngd.

Värt att säga är att detta är truppen ifall inga skador sker, och ni alla vet ju hur mkt skador som folk drar på sig i vinter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), kusagwa (+5), Cazzius (+5)
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td