Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-23, 18:57   #1
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

23/7 kl 20:45 Belgian Super Cup


23/7 kl 20:45 Belgian Super Cup

Anderlecht vs Gent

Spel 1: Gent+1 AHCP 1.5% insats 3%
Spel 2: Gent @ 6.50 insats 0,5%


Motivering

1:an och 2:an från förra året och även ligavinnarna mot cupvinnarna. Anderlecht har gått si sådär på försäsongen och saknar sin bästa målskytt Lukaku som är skadad. De har även med De Sutter i truppen som har varit skadad ett tag och gör sin första match om han spelar.

Tränaren verkar ta detta lätt med tanke på stundande CL-kval nästa vecka; "The game for the Supercup rounds up the preparation, nothing more and nothing less".

Detta samtidigt som Gent inte är ett dåligt lag. Jag förstår inte att bookies ger Gent cirkus 15.5% vinstchans i en match som egenligen inte spelar så stor roll för något av lagen.

Vinner Anderlecht idag så tror jag inte att det blir med mer än 1 mål och då är det push på hcp och miniback på raka spelet. Klart värt en kväll som denna.

Edit: såg att bägge spelen har fallit, men 6.50 finns kvar på Stan James och 6.40 på betfair.

Edit2: där rök även 6.50 på SJ, aja 1.85 finns kvar på +1 iaf. Sjukt att det faller nu när oddset legat såhär högt i flera dagar. Jag la spelen via mobben och har åkt bil från landet så han dessvärre inte bokföra/reka i tid denna gång.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-23, 22:21   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Ingen utdelning och miniback, det var det värt. Verkar inte som några andra han haka på och förlora några pengar heller. Bra det.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td