Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-23, 15:11   #1
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 61
Sharp$: 98
Talking

Trabzonspor - Fenerbache


Som Rubriken lyder:

Trabzonspor - Fenerbache
Spelstopp: 23/8 - 19:55 svensktid.

Detta är min första rek som jag lägger upp här förutom det jag skriver om i min speldagbok.

Jag har valt att lira Fenerbache DnB till 1.88 @ Unibet

Varför?

Jo Trabzonspor är ett helt okej lag. Nu spelar dom även hemma där dom även där är helt okej. Dom har några tongivande spelare och förra säsongen slutade de på en 5e plats i Serien. I år har dom hunnit spela en match och vann denna 2-0.

Fenerbache vet dom flesta här vilka dem är. De har en hel drös med riktigt bra spelare så som: Emre, Senturk, Stoch och Co. De har inför denna säsong fått in lite nya spelare och deras målsättning är att som för ett par säsonger sen vara konkurranskraftiga i Europa. De har även dem endast spelat 1 match och vann denna med 4-0.

Så visst det är tidigt på säsongen och båda lagen har vunnit sina inledningsmatcher. MEN, Fenerbache är klassen bättre och har stora chanser att vinna denna match.

Med anledning av att Trabzonspor ändå är ett hyggligt lag väljer jag att spela DnB på Fenerbache till de riktigt bra oddset (enligt mig) på 1.88 @ Unibet.

För dem som inte vet så betyder DnB att man får insatsen tillbaka vid KRYSS match.

Lycka till !
Eloo89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-23, 15:47   #2
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Tror inte jag lägger något spel på denna, dels för att fenerbache varit direkt svaga när jag sett dom dels för att båda har viktiga el kvalmatcher som de måste vända.
Talar kanske för Fener att trabzonspor har pool som jag gissar mig till är en av deras viktigaste matcher på år och dar. Du är säkert rätt ute men jag själv avstår
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td