Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-27, 18:44   #16
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Ju mer man läser på om hands reglen nu krångligare blir den säkert, så har det väl alltid varit

Spännande med en Newcastle supporter, hur tusan gick det till? Alan Shearer effekt?

Nej då, denna omgången verkar bli nattsvart för mitt lag, förra omgången var desto mer lyckosam med Son (4mål) Mané (2mål) Zaha (2mål), Wood & Jimenez på topp med varsitt mål med! Jimenez & Mané måste göra lite mål ikväll o imorgon för att rädda denna omgången.
Championship Manager i början av 90-talet Spelade med Newcastle då och den stora stjärnan i mitt lag var Andy Cole! Blev paff när han var mörkhyads en när jag fick se de spela Tyckte svart och vitt var snyggt och deras tröjor med Newcastle Brown Ale var jävligt läcker Så får jag favoritlag :P Sen följde jag de rätt intensivt under 90-talet. Blev sjukt besviken att prinsen av Saudiarabien inte fick köpa klubben nu i somras. Men vi krigar på med elva sopor på plan

Måste även nämna Kevin Keegan som var en stor orsak att Newcastle lyckades bra och att man blev än mer fäst vid dem. Men det finns mängder med fantastiska spelare som varit i klubben innan, nu är det dock annorlunda :(

Halva ditt lag är ju skadat dessutom den här omgången så
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-16, 09:43   #17
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17396
Standard

Spännande nyhet på SvS Challenge ihelgen. kan dock inte bestämma mig om det känns som ett vettigt spelalternativ.

Challenge - Fantasy Premier League
Man ska spela 1X2 på 8 utvalda "matcher" vilken spelare i varje match som får mest poäng i Fantasy den omgången...
T.ex Match 1 Lucas Digne vs Andy Robertson två vänsterbackar som möts i Merseysidederbyt vem lyckas samla mest poäng`?
Backar för poäng vid hållna nollor t.ex. och givetvis vid assist eller mål, minus vid varning eller rött kort och många insläppta t.ex.
Match 2 är dock mellan Salah och Auba. Salah i Liverpool o Auba i Arsenal tillskillnad från match 1 så möts inte deras lag varandra..
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td