Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-06, 09:27   #1
 
Reg.datum: feb 2019
Ort: Upplands Väsby
Inlägg: 8
Sharp$: 140
Standard

Matchodds


Tjena!

Har bettat på egen hand och följt mina egna speltips ett bra tag. Med väldigt blandade resultat. Framför allt är det tidskrävande att hitta bra spelvärden. Av en slump ramlade jag in på en sajt som heter Matchodds. Började rygga deras speltips, dessa är gratis, och har gått rejält med plus i såväl oktober som november. Riktigt bra tips alltså!

Någon som vet mer om denna sajt?
Deisler86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-06, 10:10   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Vad finns det mer att veta än vad som står på sajten? Ser rätt medelmåttig ut och inget jag besöker igen
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-06, 14:44   #3
 
Reg.datum: feb 2019
Ort: Upplands Väsby
Inlägg: 8
Sharp$: 140
Standard

Tänkte mer om någon visste hur de går i längden osv? Rena guldgruvan så här långt iaf. Oerhört skickliga på tysk och engelsk fotboll samt hockey. Ryggat allt senaste två veckorna. ROI 146.
Deisler86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-06, 17:14   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

2 veckor spel är precis noll och ingenting, vem som helst kan ha bra siffor på en så kort period. Återkom efter 1000 lagda
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-07, 06:05   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1434
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
2 veckor spel är precis noll och ingenting, vem som helst kan ha bra siffor på en så kort period. Återkom efter 1000 lagda
Nu ska du inte vara sån när oddset kom på 1980 talet så satte jag den första trippeln sedan satte jag den andra och den tredje.....
Efter två veckor hade jag en roi på 100% och började snegla på ett liv i lyx så 46 % ha vilka amatörer. Här ser ni en som hade 100%!!! och det på tripplar.
Nåja vi ska kanske inte prata om vad som hände sen.
På den tiden fanns det inga insatsbegränsningar så med 100% roi förstår ni ju vem som ökade insatsen
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-07, 13:42   #6
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
Nu ska du inte vara sån när oddset kom på 1980 talet så satte jag den första trippeln sedan satte jag den andra och den tredje.....
Efter två veckor hade jag en roi på 100% och började snegla på ett liv i lyx så 46 % ha vilka amatörer. Här ser ni en som hade 100%!!! och det på tripplar.
Nåja vi ska kanske inte prata om vad som hände sen.
På den tiden fanns det inga insatsbegränsningar så med 100% roi förstår ni ju vem som ökade insatsen
100 i roi? Då gick du jämnt.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-07, 14:11   #7
 
Reg.datum: feb 2019
Ort: Upplands Väsby
Inlägg: 8
Sharp$: 140
Standard

Tack för att du svarade kisumu. Riktigt spydigt och onödigt svar från Nicksson.

Jag är inte heller någon nybörjare och har spelat frekvent i 7-8 års tid och vet också att det är enormt svårt att gå plus över tid.

Men men, något mer som jag uppskattar med Matchodds speltips är att oddsen alltid ligger på minst 2.0 till skillnad mot många andra sidor som tycker att 1.4-1.7-oddsare är bra spelvärden....Meningen med trådstarten var därför att höra om fler haft positiv eller negativ erfarenhet av deras speltips? I mitt tycke känns dem iaf väldigt kunniga och har en bra träffprocent på minimumodds 2.0. I vart fall under de två månader som jag följt dem.
Deisler86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-07, 15:38   #8
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Deisler86 Visa inlägg
Tack för att du svarade kisumu. Riktigt spydigt och onödigt svar från Nicksson.

Jag är inte heller någon nybörjare och har spelat frekvent i 7-8 års tid och vet också att det är enormt svårt att gå plus över tid.

Men men, något mer som jag uppskattar med Matchodds speltips är att oddsen alltid ligger på minst 2.0 till skillnad mot många andra sidor som tycker att 1.4-1.7-oddsare är bra spelvärden....Meningen med trådstarten var därför att höra om fler haft positiv eller negativ erfarenhet av deras speltips? I mitt tycke känns dem iaf väldigt kunniga och har en bra träffprocent på minimumodds 2.0. I vart fall under de två månader som jag följt dem.
Den eventuella spydigheten ligger isf i att alla som läser ditt inledande inlägg förstår att du har något med den berörda sajten att göra. En "gratis-sajt" med ett självklart syfte att efter en tid tro sig kunna sälja spel. Mao ganska ointressant, då speciellt utan någon historik att tala om.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-07, 17:49   #9
 
Reg.datum: feb 2019
Ort: Upplands Väsby
Inlägg: 8
Sharp$: 140
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Den eventuella spydigheten ligger isf i att alla som läser ditt inledande inlägg förstår att du har något med den berörda sajten att göra. En "gratis-sajt" med ett självklart syfte att efter en tid tro sig kunna sälja spel. Mao ganska ointressant, då speciellt utan någon historik att tala om.
Fortsätt du att rygga FANTASTISKA spelvärden på 1.4-1.7ggr pengen på de ”stora” sajterna och kanske kanske att du går plus en krona eller två efter 1000 lagda bet.

Jag tycker iaf att deras speltips är riktigt bra och var ute efter mer info om Matchodds då de verkar ha funnits ett tag! Måste finnas fler här inne som följer deras speltips?
Deisler86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-07, 18:21   #10
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Deisler86 Visa inlägg
Fortsätt du att rygga FANTASTISKA spelvärden på 1.4-1.7ggr pengen på de ”stora” sajterna och kanske kanske att du går plus en krona eller två efter 1000 lagda bet.

Jag tycker iaf att deras speltips är riktigt bra och var ute efter mer info om Matchodds då de verkar ha funnits ett tag! Måste finnas fler här inne som följer deras speltips?
Nu lugnar vi ner oss, skulle aldrig få för mig att rygga random hobbyrekare eller någon annan heller för den delen. Det var inte det som det hela handlade om, utan det patetiska i att försöka göra reklam på sättet som du gör
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-07, 18:27   #11
 
Reg.datum: feb 2019
Ort: Upplands Väsby
Inlägg: 8
Sharp$: 140
Standard

Reklamen får du stå för. Till skillnad från dig så vet jag att tid är pengar och hittar man bra ryggar så är det guld värt. Jag stannar där!
Deisler86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-07, 19:00   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1434
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
100 i roi? Då gick du jämnt.
2 månader senare hade jag varit väldigt glad om jag hade gått jämt uppt
Om vi nu ska glömma det glada 80 talet (men jag hade en väldigt trevlig weekend i Köpenhamn efter 100 % roi ok då Lobo säg 200 % då) så det är värst vad det dyker upp fantastiska sidor med "expertrekar" överallt för att inte tala om Twitter.
Nä Nicksson var inte spydig utan sanningsenlig, tyvärr är livet så hårt att man måste göra jobbet själv.
Har man 105% roi så är det bara och hålla tyst och köra på. De flesta experter tål inte en hård granskning när det gäller att följa dem. Av ngn anledning så är deras odds alltid lite bättre ä vad du får och det räcker för minus roi.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-08, 05:11   #13
 
Reg.datum: apr 2017
Ort: Umeå
Inlägg: 2
Sharp$: 378


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag följde Matchodds fram till deras break. Känner lite deras bäste Rekare Linus som lirat fotboll i allt från allsvenskan till div2 (även strulat med hans fru men det är en annan historia :-) ) Ryggade honom från att de startade och ett halvår fram drygt. Sen kom aldrig nå nya rekar. Men nu verkar de jobba igen.

Hur som. Linus har näsa för spel. Jag gick ~110 Roi på 150 spel med honom. De andra rekarna vet jag inget om. Behöver mer tid för att se om de är vettiga.
nyttberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-09, 08:05   #14
 
Reg.datum: feb 2019
Ort: Upplands Väsby
Inlägg: 8
Sharp$: 140
Standard

Nyttberg //

Intressant att höra! Jag har fortsatt att rygga deras speltips och igår fick jag Dynamo Dresden till 2.15 samt Hoffenheim till 2.80. Idag blir det till stt följa deras PL-tips.
Deisler86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 20:59   #15
 
Reg.datum: feb 2019
Ort: Upplands Väsby
Inlägg: 8
Sharp$: 140
Standard

Dagens utfall på deras speltips
Leverkusen @2.45✅
Darmstadt-Regensburg U2.5 Miss
Pool-City Ö3.5 @2.14✅

Riktigt bra idag igen!
Deisler86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td