Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-27, 23:43   #1
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 61
Sharp$: 98
Standard

Levante - Sevilla


Levante - Sevilla
Matchstart: 22:00
Spelstopp: 21:59

2.05 @ Unibet (Går kanske att hitta högre någon annanstans men jag lirar på Unibet därav oddset därifrån)

Motivering:


Levante är nykomlingar och man vet alltså inte än om de blir det laget som flyter på i början och skräller mot de "bättre" lagen. De har ett par helt okej spelare som Juanfran, Xisco, Del Horno, Valdo osv. Dock så anser jag att alla dessa spelare har nått sitt bäst före datum.

Sevilla i sin tur har några matcher i benen och kan hålla ett bra matchtempo. De får ett ypperligt läge att starta säsongen på bästa möjliga sätt och 2.05 på borta seger känns bra. Speciellt då man har en otroligt bra offensiv i yttrarna: Navas och Perotti samt anfallsparet: Kanote och Fabiano. Enligt mig så har Sevilla en väldig chans att ta hem detta och starta säsongen med en 3poängare.

Lycka till ni som lirar raka 2an
Eloo89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 00:10   #2
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Tycker det är väldigt svårt att bedöma sevilla. Verkar inte finnas någon kämpaglöd och många spelare ser ut att vara ur form och sen har de sålt squillaci till arsenal. Kan inte spela på sevilla så som läget är idag. Men vem vet de kanske vaknar till liv, lycka till
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 09:55   #3
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 61
Sharp$: 98
Standard

Joo jag var lite inne i dom banorna med...Nu är det så att de fått rätt så tuff el grupp med:

Paris Saint-Germain
Borussia Dortmund
Karpaty Lviv, Ukraina

Detta gör att de kommer spela många matcher lite senare i höst men även i början av nästa år. Därför tror jag verkligen att de tar chanserna till 3poängare mot dessa lag som klassas som "sämre" motstånd. Tyckte ändå 2.05 var högre än det odds jag själv skulle satt på dom så då tycker jag de va spelvärt.

förresten din spread e grym!
Eloo89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 12:03   #4
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

En kompis nämnde att Sevilla var klart bättre än Braga i CL-matchen i veckan men Braga gjorde mål på "allt"...Lite oroande dock att släppa in 4 baljor på hemmaplan.

Sevilla är nog klart bättre på pappret men borta mot en nykomling i premiären är ofta tufft. De äldre spelarna du nämnde, tänder nog till rejält i en sådan här match. Vi får se, Lycka Till anyway!
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-29, 00:02   #5
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 11
Standard

såg matchen höll å svälja ölfan då det blev 1-0 direkt för hemmalaget men som tur var redde det upp sig å man får håva in kosingen
brajonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-29, 08:22   #6
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 61
Sharp$: 98
Standard

jaa detsamma här men de gick ju bra som du sa
Eloo89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-29, 09:51   #7
 
Ozzas avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: norrland
Inlägg: 34
Sharp$: 0

Ozza Fotboll
Stats: 8 - 12 - 0
ROI: 114.23%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Hade en miserabel spelafton igår och Levante - Sevilla höll på att spikas, men så envisas Sevilla med att göra 4-1. Hade spelat resultatet 3-1 till Sevilla.

Så drygt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Ozza är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td