Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-23, 15:00   #1
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Exclamation

Collingwood - St Kilda - (AFL. Rekare : Niklas Lundgren. Datum: 25/9)


Taget från RoK. Hakar personligen på denna, lägger den här så fler kan ta del av den.

Sport: Annat
Land: Australien
Odds: Olika
Bolag: bet365
Spelstopp: 2010-09-25 06:30
Liga: AFL Grand Final
Tips: MAXSPEL
Lag: Collingwood - St Kilda

Tjo på er

Tjo på er! Som många vet så är jag nere i känguruland och jobbar just nu och läget hade ju inte kunnat vara mer passande. Det är ju slutspelet i Australiensik Fotboll just nu och på Lördag MORGON så är det dags för den stora Grand Final!

Grejen är den att alla trodde det skulle bli Collingwood (Etta i serien) mot Geeoong (Två i Serien) i final då det är dom två absolut bästa lagen i Australien men utav någon anledning så lyckades dom möta varandra i Semin förra lördagen och alla pratade om matchen! Jag har följt hela slutspelet nu och tycker själv att Collinwood har varit överlägsna och i matchen mot Geelong så stod Collingwood hcp-2,5 i 1,90. Jag lirade utan att blinka och i halvtid så ledde Collingwood med 60 poäng och en bit in i 3 quartern så leder dem med över 80 poäng och slår då av på takten och slutresultatet blir 120-79.

120-79 Alltså. Mötet i den tänka finalen. Där lagen skulle vara så jämna. Geelong -2.5. Vilket skämt. Collingwood är i en helt egen klass och på lördag skall dom möt St Kilda inför över 100 000 åskådare här i Melbourne och det enda hela stan pratar om är finalen och hur jävla överkörda St Kilda kommer bli! Jag tänkte efter att ha sett båda semifinalerna så allt under -25.5 är det maxspel på och gissa om jag glädjes när jag fick se linan då? -16.5 MINUS SEXTON KOMMA JÄVLA FEM! Oddset? 1,90!

St Kilda kommer inte ha i närheten av en chans så vida inte Collingwood redan har varit på skumpan och det har jag svårt att tro. Dom är så mycket starkare, smartare och framför allt större så dom vinner ju för fan varenda boll! I Kvarten vann dom med 124-62, i semin som sagt med 120-79 frågan är bara vad siffran kommer bli i finalen. Senaste mötet i serien som var för drygt 2 månader sedan så vann Collingwood över St Kilda med 100-52.

Collingwood -16.5 MAXSPEL!

Finner även Collingwood HT/FT till 1.66 samt att dom bara vinner till 1,40 det är ju också heeeelt sjukt bra odds! Maxspel även där!!!

Slarva inte bort 1,90 nu med nån dum jävla svennebanan 6-ling eller liknande nu utan ta vara på det här oddset!

Den enda anledningen jag ser till att oddsen är så höga är att det är ”Grand Final”. Men det spelar ingen roll då det är så stor skillnad i grunden.

OBS: Matchen hittas under Fler sporter Australian rules

Sitter inte den här då har jag problem. Då ska jag fan säga upp mig och flytta till nordligaste delen av finland och leva på snö o vodka

//Bokat bord med Storbildsskärm, Kängururöv, Peppar sås och oändligt mycket öl

Niklas Lundgren - 23 September, 2010, 15:08

Senast redigerad av Slurf den 2010-09-23 klockan 15:06.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-23, 15:10   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 408
Sharp$: 794


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag ryggar fan i mig, inte ofta det händer och det brukar gå åt helvete!
fiorentina är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-23, 15:16   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/3977-niklas-lundgren-fran-r-k-lirar-maxspel-pa-australian-rules

Någon var före dig. Tråd låst hänvisar dit istället
/MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td