Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-24, 13:21   #1
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

25-26/9 Wales Premier League


Ja då var det dags igen då för lite Walesisk fotboll.

Ogiltigt spel-ID: 97498



Airbus har börjat säsongen bra och efter 6 omgångar har man lagt sig på 5 platsen. Truppen är stark och man har som mål att hålla sig bland top 6 denna säsong för att ha chansen att spela den "nya" tabellen som bildas efter etap 1.
Man har haft lite otur nu senaste tiden då man mött de lag som jag klassar som top 6 lag, och detta märks på senaste 5.
Man mötte t.ex. TNS 2 gånger i rad, ligan samt cupen, i ligan X man och i cupen förlora man.
Haverfordwest har börjat säsongen så som jag hade räknat med att de skulle börja, dvs hålla sig i nedre delen av tabellen. Att de ska ha chansen att kvala till top 6 tabellen ser jag som minimal.

Denna match är ingen lätt match då Haverfordwest kan skrälla då och då, och redan denna säsong har man gjort det då man bl.a. kryssa mot Aberystwyth Town. Det oddset som ges på Airbus är för "bra" för mig att inte testa på och kör därför 1u på den.

--------------------------

Ogiltigt spel-ID: 97500



Newtown, med förra säsongens TNS tränare Andy Cole, har inte alls börjat säsongen som det var tänkt. Andy började med att städa upp ganska mycket i Newtown och drog även med sig några spelare från TNS när han skrev på för laget. Detta har inte visat sig ännu men i presskon. efter matchen mot Llanelli så sa han att "nu börjar laget ta form ordentligt", trotts förlust.
Carmarthen Town har även de ny tränare inför denna säsong i form av Tomi Morgan, som förra året på egen hand fixade att Porthmadog fick tacka för sig i WPL. Det verkar som att han är på väg att göra samma sak med Carmarthen.
Efter 6 spelade omgångar har man bara lyckats få ihop 4 poäng, och man får räkna med spel i botten 6 ligan.

Jag tror att en Newtown som äntligen verkar fått ihop laget inte ska ha några problem med Carmarthen på hemmaplan och spelar därför dem med 2u.

--------------------------

Kan komma fler under dagen/imorgon
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 13:42   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 6
Standard

Ryggat båda. Newtown sänkt till 2ggr nu på bet365. Såg Airbus statistik borta mot Haverfordvest i efterhand. Ingen rolig läsning. Inte en seger sen 2004!
osgood är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 22:09   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Serbien
Inlägg: 46
Sharp$: 50
Standard

rekade! stort tack
ChrisGV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-25, 00:03   #4
 
rickenzs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 818
Standard

Snyggt Abyss!

Jag är lite sugen på Llannelli borta mot Prestatyn, vad jag kan se (när jag kollar snabbt) så har inte prestatyn vunnit någon ligamatch sedan 21 augusti.

Llanelli har ju iaf spelat bra mycket bättre än Prestatyn so far.

Inget jättehögt odds men vad tror du? Värt att slänga in några units eller ?
rickenz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-25, 09:03   #5
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ryggade Newtown till 2.20.
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td