Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-25, 09:52   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 52
Sharp$: 13
Standard

Allsvenskan: Vem vinner? AIK-HIF, MFF-IFK


Kom gärna med lite synpunkter men så här tänker jag.

AIK-HIF rak 2:a till 2,25 på svs

AIK har de ganska turbulent just nu. Dom tror inte på sin tränare Miller spel och är väldigt osäkra i sitt spel senaste matchen dom spelade så förlorade dom mot kalmar ff och spelade ganska dålig fotboll med mycket felpass (vad jag förstår det som, såg själv inte matchen ) om någon vet mer om någon skada i AIK så är jag tacksam ifall någon kan hjälpa mig med den informationen.

HIF spelade ruggigt bra mot Mjällby senast och borde ha vunnit matchen med 3 mål eller något sånt men asper i mjällby målet höll dom kvar samt samt HIFs ineffektivitet att göra mål. HIF har inga skador i sin trupp, de skulle väl i så fall vara erik wahlstedt som inte spelat särskilt mycket denna säsong. Rachid Bouaouzan är tillbaka i HIF där han framför allt kommer spela som mittfältare, men kan även hoppa in i anfallet.

AIK har inga spelare avstängda inför matchen mot HIF
HIF har Alexander Gerndt avstängd

HIF har 2 dagars mer vila efter senaste matchen än vad AIK har.

AIKs tre senaste Hemmamatcher är mot
Gais, Vinst 1-0
IFK Göteborg, Förlust 1-2
Kalmar FF, förlust 0-1

HIF tre senaste bortamatcher är mot

IFK Göteborg, oavgjort 0-0
Örebro, förlust 3-0
Malmö, Förlust 2-0

M V O F Målskillnad
AIKs hemmastatistik är 12 5 2 5 13-10
HIFs bortastatistik är 12 5 3 4 12-10

MFF-IFK Känns som de kan gå precis hur som helst i denna klassiska match men oddset på svs är 1:a 1,92. X. 2,20 2:a 3,60

MFF är inne i en väldigt bra form just nu, trots käftsmällen mot DIF ( där dom blev utspelade, nerver?) men dom spelar väldigt bra fotboll på swedbank arena
där halmstad är enda lag som lyckats ta poäng ( dock tidigt på säsongen, 4 omg ) dom har inga skador förutom sudic och jag tror att Dahlin är tillbaka i mål ( rätta mig om jag har fel )
IFK lyckades roffa åt sig en poäng borta mot elfsborg senast i en riktigt skitig match med många kort men dom gjorde de bra.
IFK spelare om en plats i Europa och har bara fyra poäng upp till jagade elfsborg och de kan vara en viktig morot för dom.Skador i truppen de vet jag inte men Sebastian Eriksson är avstängd i denna match i alla fall.

Malmös 3 senaste hemma matcher är mot
Gefle, Vinst 2-0
Elfsborg , Vinst 1-0
Helsingborg, Vinst 2-0

Göteborgs 3 senaste borta matcher är mot
Djurgården, förlust 2-0
AIK, Vinst 1-2
Elfsborg, Oavgjort 1-1

M V O F Målskillnad
MFFs hemmastatistik denna säsong är 12 11 1 0 23-5
IFKs bortastatistik denna säsong är 12 3 4 5 13-12
Moggelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 01:09   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 11
Sharp$: 58
Standard

Tror inte Dahlin är tillbaka, pratar med några i MFF jag känner, dock så vinner dom nog men blir 1-0.
__________________
Han skjuter mål!!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kungen040 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 02:13   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Jag tror på

X

2

Men det är jag det : >
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td