Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-05, 10:23   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4756
Standard

Fransk fotboll


Någon som är lite kunnig på denna Toulouse - Paris ? Jag kan inte mycket om den och framförallt, förstår jag inte franska så jag kan inte läsa respektive lags hemsidor kring trupplägen, visst Google translate i all ära men den kan ju ha generalfel ibland. Men jag ser ett par rekar, dock inga informationsgivande mer än typ tabelläge och några få statistiska referenser. Även analysen här på topptiset spikar ju denna etta till 65%, högsta oddset jag hittar ligger på 2.25. Alltså borde oddset enligt svenska folket ligga på ca 1.5 och eftersom viss översträckning råder så kanske 1.80 är rätt. Då borde jag ju gå in ganska hårt på denna, men skulle innan jag gör det höra från någon som faktiskt kan lite om denna liga.

Edit: oddset stiger hos samtliga bookies så något lurt, avstår spel på den och lägger ett topptips med spik på Paris till 13% istället då det verkar finnas väldigt bra värde på det.

Senast redigerad av Bullo den 2021-01-05 klockan 13:46.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td