Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-07, 12:06   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4756
Standard

Förslag till tecken topptips mm.


Tänkte göra ett försök att få igång detta fotbollsforum också, jag lirar på trav men bidrar inte mycket där utan tar mest del av andras eminenta tips. Kan finnas ett par på denna sida som känner igen mitt namn och vet vad jag gillar bäst, men för er andra så kan jag kortfattat säga att jag är stor supporter av italiensk fotboll, dock inte serie A som jag knappt kollar på utan jag njuter av dåliga FB streamar från serie C och serie D. Gillar som de flesta andra att försöka hitta goda spelvärden på framförallt topptipset där svenska folket väldigt ofta överstreckar favoriterna i brist på både kunskap men också ork att leta info.

Dagens topptips är svårt eftersom det är okända ligor och cuper för de flesta som lämnar in, därför överstreckas favoriterna ännu mer - i travet pratar man om ”dagens skrik”, idag är det skriket Braga. Jag kommer lämna in mitt system med X2 på denna match - den som gjort analysen på denna sida får ursäkta men 83% på Braga är löjligt mycket - jag kan tycka att en rimlig streckningsprocent på dem är runt 65-67% vilket motsvarar ett odds på 1.5. Braga kan mycket väl vinna och troligen blir det kanske så men OM de nu gör det så är det oftast jämna tillställningar på hemmaplan - sällan mer än uddamålsvinster och mellan just dessa lag har det varit väldigt jämt senaste mötena, både hemma och borta för Braga. De vinste som Braga har mot Maritimo har varit med uddamålet de flesta gånger senaste åren. Av denna anledning testar jag också Maritimo +1.5 till 1.70, den vågade tar dubbelchansen till över 3ggr eller asian +1 till 2.3.

På topptipset kommer jag spika Fenerbahce om de håller sig runt 50-53%, de har haft lite trubbel med skador och Corona, tyvärr vet jag inte truppstatus hos dem men oddsen droppar just nu och det tyder på lite bättre läge kanske, bolagen brukar ha bra koll på detta. Hittar man över 2ggr som fortfarande finns hos vissa bolag så är det nog ett bra spel, svs sänkte nyss från 2.02 till 1.83.

Övriga matcher har jag såklart en idé om hur jag kommer spela på men har inte tillräckligt på fötterna för att ge förslag om tecken, fyll gärna på med dina förslag och jag har som sagt en förhoppning om att få igång lite på denna delen av forumet också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), Ace (+5)
Bullo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-07, 16:39   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Jag bidrar gärna till att få igång lite snack runt fotboll, dock kanske det är mer engagemang än kunskap jag kan bidra med

Spelstopp för dagens Topptips var visst passerat, hade inget att bidra till den omgången dock.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bullo (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td