Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-08, 08:55   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4760
Standard

Teckenförslag topptipset 8/1


Rök inte helt oväntat på topptipset igår när jag inte hade med ettan på Braga till över 80%, vet inte vad den slutade på. Dock satt båda spelen som jag skrev om då Fenerbahce vann och Maritimo endast torskade med uddamålet mot Braga.

Dagens topptips kan bli intressant verkar det som. Första tipset är att vänta till 19:55 med lämna in för att se start 11 i fa-cupen och om ev lottning sker i första matchen hur bollarna fördelas.

Liverpool till just nu 49% är en solklar spik om vi kollar till oddsrörelser just nu, något måste ha hänt i Aston Villa som jag inte hittat vad, troligen har det väl med Covid-19 att göra. Hur som, oddsen på bortaseger har nu på morgonen dykt från rimliga ca 2ggr ner till snitt på 1.13 och då är det något lurt för bolagen har bra koll på dessa lag. Risken är väl att den kanske ställs in så det blir lotten som avgör tecken här och då ör en inte allt för vild gissning att nuvarande % är ganska rimlig, men beroende på när besked kommer kan värdet ha svängt över ordentligt på hemmalaget och man kan spika dem istället - spelas matchen är dock 2:an tagen i nuläget ända upp till 65%.

Nästa spik plitar jag ner på hjälten Gary Sundgrens gamla klubb Zaragoza. Har startat uselt men en jämförelse(värdemässigt på TM mm) av trupperna så är det stor skillnad på dessa. Dessutom nyligen tränarbyte i hemmalaget vilket har gett effekt då viss rotation på spelare har skett i dessa matcher. Jag värderar den till 60% på hemmalaget och eftersom jag då bör få ett odds på ca 1.7 så kommer jag lägga spel på den ettan, hittar 2.05 som bäst på de bolag jag har.

Sen tänkte jag nämna Rio Ave-Portimonense eftersom analysen på denna sida har den som bästa singelstreck. Jag kommer helgardera matchen eftersom det är två genomusla lag på att göra mål som möts, hemmalaget har gjort sammanlagt 6 mål i ligan denna säsong på 12 matcher, en streckning på 50% är befogad om man kollar på vilka de möter men är inget lag att hålla i handen som spik till den % när jag tycker det finns bättre. Bortalaget är inte så målglad de heller, 9 mål har de mäktat med - men om man tycker bortalaget inte trivs på bortaplan med 3inspelade pinnar ska man också ta med att hemmalaget endast tagit 5 på sin hemmaplan. Underspelet på denna match ligger på 1.5 så utgångstecknet för mig är X med tanke på just svaga de är offensivt, men som sagt - helgardering och förhoppning om 0-1.

Ibland får man acceptera också att favoriter som man själv tror på i dessa pottspel blir överstreckade eftersom man behöver singelstrecka någonstans. Mitt andra(jag nämner) hamnar på Porto, de ska inte bränna detta men är tyvärr överstreckade.

Fyll gärna på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), viking90 (+5)
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-08, 16:07   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Wolves - Crystal Palace är given att gardera eller ja åtminstone inte spika Wolves till 50%, förra året ett fynd till den procenten men i år har det inte stämt alls lika väl för de orange avsaknad av strikern Raul Jimenez är stor dessutom! Crystal Palace är luriga och Zaha kan avgöra mot vilket lag som helst OM han spelas i cupen.

Bayern Munchen är otroliga alltså, underläge 2-0 i paus senast men inte bekymmer de vänder till 5-2. Tidigt underläge de två matcherna innan där med....Mönchengladbach går lite knackigare i år, så jag tror Bayern klarar av att vinna borta oavsett vad det står i paus...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bullo (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-08, 16:19   #3
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 337
Sharp$: 5220
Standard

Bayern Munchen vinner efter att ha legat under med ett(1) mål: odds 6,50 ATG
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bullo (+5)
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-08, 17:37   #4
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Aston villa har bekräftat att de ställer upp med U23 laget mot Liverpool
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-08, 18:56   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4760
Standard

Inlämnat och klart, jövlar vad liverpool steg men är väl bara att acceptera och hoppas på skräll där man garderat.

2
1x2
1x2
X2
1
1x2
1x2
2
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-08, 19:00   #6
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Jag offrade hela 24 kr!

2
1X2
2
X2
1
1X
1X
2

Lycka till Bullo!

Redigerat: Liverpool såg svajiga ut men när väl 2-1 kom så blev det lite proppen ut i alla fall till en säker vinst...Men min idé om Munchen herregud, nu gick det snabbt upp till 2-0 ledningen då trodde man ju det var över men istället tappar dom och förlorar med 3-2...

Senast redigerad av viking90 den 2021-01-08 klockan 21:25. Anledning: Utvärdering
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td