Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-15, 14:39   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4760
Standard

Topptipset 15/1


Har inte blivit något spel på topptips eller EU-tips i veckan då jag inte gillar en massa cupmatcher där man knappt kan föreställa sig hur lag ska ställa upp. Ikväll tycker jag dock det ser lite roligt ut och lämnar in en rad.

I pottspelen handlar det ju om att skaffa sig fördel gentemot de andra, mina drag till att få det övertaget är att singla två X ikväll.

Lazio-Roma är det första krysset, derbyn av detta slag kan gå åt vilket håll som helst men slutar ju påfallande ofta X. För att spara på helgarderingar som det hade blivit här annars så singlas krysset. Hittar dessutom höga odds på X så jag har även lagt en slant på detta.

Nästa singel X kommer också från Italien men då i serie B, en serie jag gillar. Vicenza-Frosinone. Hemmalaget är enligt mig bättre än vad tabellen visar men den ljuger ju inte - Problemet är såklart för lag i nedre regionen att man inte lyckas vinna tillräckligt mycket och då vinster företrädesvis brukar tas på hemmaplan så blir det jobbigt med många X men vicenza förlorar inte särskilt ofta på hemmaplan, 1-5-1 säger rätt mycket. Frosinone är ganska bra på bortaplan med sina 4 segrar på 7 matcher, värt att tänka på är att vinsterna är tagna mot lag i samma tabelläge som Vicenza. Dock tycker jag ändå att X ligger närmast till och för att fortsätta ha övertaget mot andra lämnar jag det ensamt.

Jag helgarderar Montpellier-Monaco samt porto-benfica. Jag brukar lämna in system mellan 100-200kr och hur jag gör med resten av matcherna har jag inte bestämt, just nu lutar det åt att spikar en tvåa på Anderlecht.

Fyll gärna på med era tankar
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-15, 15:45   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Jag lägger nog allt krut på Europatips-jackpoten på Söndag!

Chievo är väldigt stora favoriter i sin match hemma mot V.Entella, bortalaget har tagit 3 vinster på 17 matcher hittill och de tre vinster är deras tre senaste matcher...Dålig koll på Serie B om motståndet har varit hårt corona drabbat men det måste ju oavsett ha givit laget en stor boost i självförtroendet och just nu streckade på 9%. Dessutom varit tätt bakåt alla tre matcher.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bullo (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-15, 16:03   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4760
Standard

Bra input, har just nu 1X på den då jag tycker Åsnorna är en potentiell aspirant på serie A, bra lag - men 2:an rensar väldigt bra......
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-15, 17:31   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4760
Standard

Dagens rad, lycka till åt er andra som lämnar in
X
1X
1x2
1x2
1X
2
1x2
X
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td