Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-16, 18:36   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Europatipset 17/1


Atalanta ångar på och på hemmaplan tror jag man städar av Genoa, får helt enkelt svälja att de är streckade uppåt 90%...Även om det tar emot.

Spurs är stora favoriter borta mot Sheffield, favoriter ska dom vara men jag trycker dit krysset tidigt och hoppas på 0-0.

Nice blir spik för mig med om de håller sig under 50%, lite svaga hemma i år men historiskt brukar dom klara sig bra hemma mot Bordeaux. Bordeaux saknar förfarande Ben Arfa.

Match 11 lottas med fördelningen 6-5-5 lutar åt helgardering där.

Manchester City har hittat formen efter en svajig inledning på säsongen storfavorit där med som troligen blir spik med.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-17, 07:50   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4756
Standard

Som vanligt några riktigt stora favoriter på EU-kupongen och någon eller två måste man ju försöka fälla. Fransk fotboll ligger bortom mitt vetande så där kommer nog garderingspennan fram. Håller med analysen som är gjord på denna sida i väldigt mycket(i de ligor jag hänger med), de potentiella favoritfallen hittar jag på Anfield och i sheff-spurs samt sass-Parma.

För mig som vill gardera brett i Frankrike så gäller det att spara in på tecken på den övre halvan av kupongen. Kommer inte ha med ettan på liverpool, blir X2 där, troligen samma på Parma om jag inte spikar den tvåan. Kommer troligen spika Inter som jag tycker är något understreckade och förmodligen spikar jag Frankfurt också även om Schalke gjorde en dödsryckning senast. Atalanta och city är svåra att motivera gardering på trots enorma favoritskap, är väl palace ev de två som jag ger störst poängchans om jag har någon gardering över - hoppas ha det men inte troligt. Ajax har också blivit ruggut stor favorit ser jag, skiljer ju inte mycket i tabellen mellan lagen så där kan det nog bli en värdegardering också.

Lottade matchen ställer till det, chansa på något tecken med värde eller helgardera.

Lycka till
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td