Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-27, 07:49   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4755
Standard

EU-tips 27/1


Återigen en ganska svår omgång där cupmatcher inte är min favorit att tippa på samt holländsk fotboll där jag har synnerligen dålig koll.

Everton-Leicester tycker jag luktar X ganska lång väg, utan Vardy är bortalaget klart sämre. Visserligen smygform på Maddison men om det nu blir Iheanacho som startar så har de en målsumpare av klass på topp. Everton har torskat ett par matcher hemma, Leicester är väldigt bortastarka så ska jag gardera blir nog 2:an först trots frånvaron av Vardy.

Chelsea till 60% är inte intressant tycker jag, ny tränare och som vanligt så är det då svårt att tippa. Mycket värde på 2:an tycker jag.

United vinner förmodligen men precis som jag garderade med en 2:a på Burnley borta mot Liverpool när strecken är så groteska så finns det klart värde på både X och 2.

Brighton blir min spik idag trots viss överstreckning, men jag tror mycket på dem och spikar behövs.

Brentford blir också spik, det är väl lite på chans men jag TROR att de är bättre än swansea, då finns det bra värde i den spiken.

Boro blir väldigt stora favoriter och jag är sugen på att fälla dem, dock dåligt påläst i denna match.

mina tankar såhär på morgonen, fyll gärna på....
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-27, 17:06   #2
 
powerplays avatar
 
Reg.datum: feb 2018
Inlägg: 327
Sharp$: 433
Standard

Dessa mittiveckan EU-tips är mkt luriga att tippa, tycker jag, då det känns som marginalen mellan hög eller låg utdelning är väldigt liten.
Betydligt mindre än på det "vanliga" tipset.

Några högprocentare måste alltså falla:
Sevilla 76 % garderar jag då det är cupmatch och lagens inställning till dessa ofta är oklar. Likaså Middlesboro 68 % vars form inte är något vidare. Som Bullo är inne på Chelsea 64% inte intressant Wolves klart spelvärt.
Feyenoord 70 % borta är bara för högt när liganian möter ligafemman.
Får hoppas åtminstone 2 av dessa 4 favoriter fallerar.

Jag biter i sura äpplet och spikar Man U , men känns tråkigt till denna sjuka procent.
http://www.552.se/ Jag behöver dock bara en enda spik.

Fulham 17% har värde i bottenmötet. Går emot mitt favoritlag Brighton
powerplay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td