Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-10, 10:59   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 595
Standard

2010-11-10 Barcelona - Villareal (Primera Divison)


Datum: 2010-11-10
Tid: 12:00
Sport: Fotboll
Land: Spanien
Liga: Primera Divison
Match: Barcelona - Villareal

Spel: Annat
Insats: 3/10 Units
Odds: 4.40
Bolag: Bet365

Motivering:
Rekade den här matchen i måndags på en annan sida och då var oddset för spelet 5.50 men har nu sjunkit till 4.40. Jag anser att de finns spelvärde ner till 4.0. Kommer klistra in reken rakt av men oddset har som sagt ändrats, dock finns de fortvarande spelbara asian hcp alternativ på bet365.

jag vet inte hur personen ifråga som satte de här oddset tänkte, de kan mycke väl vara så att laporta brutit sig in på bet365 och satt detta odds eller så har de haft personalfest och personalen bara slängt ut nåt för att återgå till festen. De tror inte att villareal på fem möten med dagens form klarar av att spela oavgjort med barcelona, i så fall är de det dummaste jag har hört. Villareal har inte förlorat på deras senaste 9 seriematcher, de har även spelat oavgjort senaste två säsongerna mot Barcelona i Barcelona. I senaste matchen blev pique utvisad så han kommer inte att kunna delta, 4 dagar senare har barca cl match som väntar borta mot panath. De måste fortvarande ta cl på stort allvar om de inte vill bli 2a i gruppen och få möta bättre motståndare i åttondelen.

Om Köpenhamn kan ge barca en match så ska väll ändå villareal också kunna göra det. Cazorla har kommit tillbaka från att ha varit skadat långa perioder förra säsongen och har gjort det väldigt bra denna säsong. Nilmar och Rossi har också börjat säsongen bra, de ligger 4a och 5a i den spanska skytteligan. Att då få 5.50 anser jag vara lite väl generöst och investerar lite under medel.

För den som inte riktigt vågar spela hcp +0.5, kan de spela hcp+1.5 till 2.25. På 18 senaste möten lagen mellan har barca vunnit med 2 mål eller fler i 3 av 18 matcher.

De är långt kvar till spelstopp så de kan komma information om skador eller nåt annat närmare matchstart, men jag är rädd att oddset kommer sänkas så jag kliver in redan nu.


Har även spelat raka till 13 ggr, där spela jag 1/10 units.
Madrid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 11:01   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 595
Standard

Kan nån mod radera denna, vet inte varför de blev två inlägg.
Madrid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td