Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-02, 17:43   #1
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

2010-12-02 FC Utrecht - Napoli (Europa League)


Datum: 2010-12-02
Tid: 19:00
Sport: Fotboll
Land: Internationell
Liga: Europa League
Match: FC Utrecht - Napoli

Spel: Napoli
Insats: 5
Odds: 2.30
Bolag: NordicBet

Ogiltigt spel-ID: 186987



Motivering:
För det första vill jag bara nämna att det är min första rek här på sharps, därför ber jag om överseende.

Napoli ska vinna denna match för att förbättra sina chanser att ta sig vidare från gruppen. Napoli kommer att satsa offensivt direkt för att få hål på Utrecht - och jag tror att det kommer att ge utdelning. Tränaren har för övrigt gått ut och sagt att det inte finns något annat än vinst som gäller.

Napoli har några spelare på skadelistan, men i grund och botten är klassskillnaden så pass stor dessa lag emellan, att Napoli bara ska vinna denna match. Just nu ligger Napoli 2 poäng bakom Steua i gruppen, och vid vinst på hemmaplan mot just Steua nästa runda kan Napoli ta sig vidare.
För övrigt, är det frågan om inte Napoli borde lyckas ta sig vidare, efter Juventus och Sampdorias misslyckanden igår.

Spelar därför Napoli rak, hittas till 2.30 på NB.

Jag tycker även att oddset på överspel är helt okej, då Napoli som sagt kommer att satsa full fart framåt. Spelar 5U på Ö 2.5, finns till 1.90 på NB.

Ogiltigt spel-ID: 186992



Good Luck om ni ryggar!

Senast redigerad av Lunkan den 2010-12-02 klockan 17:51.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-02, 21:27   #2
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Överspelet gick ju in mer än väl, tråkigt för min del att Napoli inte kunde göra än bättre ifrån sig, och att Utrecht var så pass målfarliga.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-02, 21:35   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

1/2 och pengarna tillbaka nästan. bättre lycka nästa gång.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td