Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-20, 16:19   #1
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2259
Standard

2011-02-20 Juan Aurich - Union Comercio (Annat)


Datum: 2011-02-20
Tid: 22:00
Sport: Fotboll
Land: Peru
Liga: Annat
Match: Juan Aurich - Union Comercio

Spel: Över 3.5
Insats: 5.00
Odds: 2.800
Bolag: Betsson

Motivering:
Juan Aurich spelar första matchen hemma ikväll mot nykomlingarna Union Comercio. Diego Umana ställer upp med en offensiv startelva med tre anfallare och den offensiva mittfältaren Sheput som gillar att attackera framåt. Kommer bli tufft för Union Comercia som får möta spelare som Ascoy, Chiroque och Tejada. Dessutom är laget inte ihopspelat och även om dom var det så räcker inte dom till mot ambitiösa Juan Aurich. Man har 2 spelare som är närmare 40 år än 30 och det kommer märkas i slutet av matcherna när spelarna inte orkar med tempot i högstaligan. Förväntar mig att Juan Aurich tidigt gör ett mål och sen att det flyter på motståndarna har två-tre spelare som skulle kunna hota framåt mot Juan Aurich så skulle inte bli förvånad om även dom gör ett mål. Alianza lima vann tex hemma mot Union Comercio med 4-1 förra veckan och jag förväntar mig samma resultat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Riise (+5)
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 23:00   #2
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Snyggt!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
papak (+5)
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 23:01   #3
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2259
Standard

3 mål sista 10 min och överspelet satt, skönt som fan efter Partizan förlusten med 0.5 poäng.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+1), Riise (+5), coolon1 (+1)
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 08:12   #4
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Fegade ur och lirade över 2.5 på denna, men tack som faen för de sydamerikanska rekarna den gångna veckan. Dessa har burit upp förlusterna pga lag som kukat ur efter CL matcher, keep up the good work!
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td