Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-19, 02:00   #1
 
Febboss avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 286
Standard

2011-03-19 Aston Villa - Wolves (Premier League)


Datum: 2011-03-19
Tid: 16:00
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Premier League
Match: Aston Villa - Wolves

Spel: Över 2.5
Insats:
Odds: 1.86
Bolag: Betfair

Motivering:
Jag såg nu att en annan användare hade skrivit om samma tips, men vafan, nu har jag skrivit en också

Två utvilade lag drabbar samman imorgon på Villa Park. Wolverhampton gästar Aston Villa i en match där båda lagen behöver tre poäng.

Aston Villa-Wolverhampton. Över 2.5 mål (1,86)

Det är en oerhört jämn Premier League-tabell med nio omgångar kvar av ligaspelet! Aston Villa är för tillfället på en 13e plats i tabellen med 33 poäng, medan Wolves är parkerade näst sist i tabellen med 29 poäng. Det skiljer med andra ord endast fyra poäng, från att ligga under relegeringsstrecket till att vara ett mittenlag.

Aston Villa har en tveksam form. Laget har endast plockat fem poäng under de sex senaste matcherna. Aston Villas främsta svaghet ligger i defensiven. De har under de 23 senaste matcherna endast lyckats hålla nollan en enda gång. Det hjälper inte att laget har stora skadeproblem i backlinjen inför lördagens match heller. Villa kommer få klara sig utan både Dunne, Luke Young, Collins, samt Clark!

Det lär bli största sannolikhet få bli Walker, Cuellar, Baker och Delph som ska hålla tätt framför Friedel i mål. En högst oerfaren backlinje, där trion Walker, Baker och Delph alla är födda runt 90-talets början.

Hur är läget i Wolverhampton då? Jag gillar Wolverhampton, något som förhoppningsvis inte påverkar min analys allt för mycket. Laget påminner om Hull, med undantag för att Hull-fansen inte har något storhetsvansinne. Wolves har ett sammansvetsat lag som kan vinna mot alla i ligan, även förlora i den bemärkelsen.

De har ett intressant lag med ett kreativt mittfält och en vass offensiv med Doyle och Fletcher. Deras svaghet ligger i defensiven där jag inte ger mycket för Zubar/Elokobi, för att nämna två spelare. De må göra hyggliga insatser stundtals, men är alldeles för ojämna av vad jag har sett. Någon kanske minns hans bakåtpass mot Bolton i slutminuten som friställde Daniel Sturridge i Bolton?

Laget kommer hur som helst att få klara sig utan Stephen Hunt, De kommer även lyckligtvis (?) att få spela utan Zubar som dras med en ryggskada, tillsammans med Edwards.

De är hur som helst inne i en god form på sistone, där de endast förlorat en av de fem senaste matcherna, varav de slog Manchester United med 2-1 i en av dem. Deras målproduktion har även den fungerat bra, då de producerat sju mål framåt på de två senaste matcherna.

Jag tror på en målrik match där Wolves inte ska underskattas. Det brukar bli jämna och målrika tillställningar mellan dessa två lag på Villa Park, där de två senaste matcherna har slutat 2-2, samt 3-2. Överspelet spelas!

Godnatt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ziggen (+1)
Febbos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 08:49   #2
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Det här måste vara första dubbelreken i Sharps korta historia. Jag har över 3 sedan tidigare så nu håller vi tummarna för en målrik match!
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 10:31   #3
 
Febboss avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 286
Standard

Härligt
Febbos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td