Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-26, 08:20   #1
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

Dagens Fotboll 26/3


Förutom EM-kval har vi en del matcher i de lägre divisionerna runt om i Europa. Själv funderar jag lite på 1:an i Bournemouth - Charlton

Två lag som har mindre bra form, Bournemouth kommer från 3 förluster, 2 vinster 1 och lika på senaste 6. Charlton i sin tur har 4 förluster och 2 lika på senaste 6. Efter att ha tappa samtliga 9 poäng senaste måste Bournemouth börja vinna igen för att inte tappa mark till konkurrenterna framför och hålla de jagande bakom sig för att hålla drömmen om avancemang levande. Charlton kommer med 9 raka matcher utan vinst (7 förluster 2 lika) och jag tror den streaken kommer hålla i sig efter denna match. De lyckades dock ta en poäng mot Southampton efter en kvittering i 86:e minuten vilket kan ge dem lite självförtroende inför dagens match men jag tror fortfarande att Bournemouth klarar av uppgiften och vinner med 1 mål.

Finns till runt 2 i odds.
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 08:56   #2
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Jag spelar underspelet i Brighton - Swindon.

Brighton ångar på i toppen av League One och bygger sitt spel främst på ett ramstarkt försvar där man inte släppt in ett mål på fyra matcher. Framåt saknas dock troligen lagets nästbästa målskytt i Ashley Barnes och när dessutom hans ersättare Chris Wood är på landslagsuppdrag så funderar man dessutom på att bara starta med en forward, enligt Sky.

Swindon har i sin del av tabellen förtvivlat svårt att göra mål. Fyra mål på de nio senaste framåt imponerar inte direkt. Swindon får dessutom tillbaka sin lagkapten i försvaret trots att han bröt käkbenet för två veckor sen. Framåt saknas gamla Juveprospecten Vincent Pericard.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td