Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-06, 22:35   #1
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 125
Sharp$: 341
Standard

Liverpool vs. Man City 2011-04-11 (Premier League)


Skulle vilja ge ett par tips på denna matchen då jag hittade lite smått sjuka odds på NordicBet. Är ny på forumet så vet inte riktigt hur jag skapar en rek men iaf :

6.00 vid Man City -1

Varför jag tror de kommer göra mål?

http://www.teamtalk.com/liverpool/68...er-Johnson-out

Daniel Agger + Glen Johnson är ute från matchen (som förövrigt är försvarare) och dessutom är möjligtvis Gerrard borta från den matchen.

"Dalglish is still waiting for a prognosis on captain Steven Gerrard, who was due to return from a groin operation against West Brom only to sustain a similar but not identical injury in training on Friday."

Man City vann även sist med 5-0 mot Sunderland så att de skulle kunna gå på offensiven igen och göra många mål är i min åsikt ingen omöjlighet, tvärtom faktiskt.

Som sagt, jag är ny på detta forumet men jag ville bara informera om (i min åsikt) sjuka odds.

Senast redigerad av apmongo den 2011-04-06 klockan 22:37.
apmongo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 22:48   #2
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Detta är -1 europeisk, alltså -1,5 i realiteten.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td