Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-24, 11:02   #1
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Europatipset 24/4


Lite stressad, men tankar och idéer kring matcherna?

Personligen ser jag mest streckvärde i Trelleborg!

raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-24, 11:58   #2
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 85
Standard

Jag spelade precis topptipset, har väldigt ont om tid så skriver bara raden. Väldigt enkel och favoritbetonad, spikar på Arsenal, Atl Madrid och Häcken, resten helgarderingar. Anser att det är är relativt svårspelat europatips idag, vilket givetvis genererar hög utdelning om man hittar guldkornen.

Lycka till!
Lindau är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-24, 15:13   #3
 
Marios avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 28
Sharp$: 238
Standard

Levante känns grymma idag, har tagit 14 av 18 möjliga poäng dom senaste 6 matcherna. dock har man mött "halvdåligt" motstånd, tror hur som helst inte på en enkel vinst för a. madrid här. dessutom riktigt bra streckvärde. kryss möjligtvis?

arsenal, hercules, och assyriska vinner idag

lille har plockat 9 av 18 möjligt bortapoäng medans lorient inte har förlorat hemma på över 6 matcher, 3 senaste hemma har varit kryss matcher. 15% streckvärde på lorient, löjligt lågt anser jag
Mario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td