Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-28, 13:16   #1
 
TipsKungens avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 706

Mina rekar
Stats: 14 - 11 - 0
ROI: 113.34%
Vinstprocent: 56.00%

Standard

2011-04-28 Benfica - Braga (Europa League)



Datum: 2011-04-28
Tid: 21:05
Sport: Fotboll
Land: Europa
Liga: Europa League
Match: Benfica - Braga
Period: ft

Spel: Benfica
Insats: 400
Odds: 1.58
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Fulham hade som väntat inga problem hemma
mot Bolton igår 3-0. Ikväll spelas Europa League.

Portugal har dominerat stort i Europa League den här säsongen och tre lag av fyra i semifnal säger allt. Portugisisk duell ikväll på Estadio da Luz i Lissabon mellan Benfica och Braga. Jag tycker det finns en klar favorit i hemmalaget. Benfica imponerade stort när man körde över PSV i kvarten, man har ju också slagit ut lag som Stuttgart och Paris SG. Inga större avbräck och man har klasspelare i varje lagdel. Jag är framförallt förtjust i argentinarna Gaitan och Salvio och jag måste ju nämna matchvinnande ytterbacken Coentrão som inte hade gjort bort sig i de stora ligorna. Braga är den stora positiva överraskningen. Starkt att slå ut Liverpool och nu sist Dynamo Kiev, två av förhandsfavoriterna. Viktige anf. Paulo Cesar avstängd efter utvisning mot Kiev. Utan seger borta mot Benfica de 18 senaste matcherna.

1,58 duger på ettan.
TipsKungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td