Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-30, 09:31   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 29
Standard

2011-04-30 Viking - Immetorp (Div 4 Värmland)



Datum: 2011-04-30
Tid: 15:00
Sport: Fotboll
Land: Sverige
Liga: Div 4 Värmland
Match: Viking - Immetorp
Period: ft

Spel: Viking
Insats: 200
Odds: 2
Bolag: Nordicbet

Motivering:
Äntligen drar de lägre serierna igång och redan direkt hittade jag ett guldkorn. Jag känner ett gäng grabbar som kommer ifrån Hagfors och de har följt laget i några år då de är supporters. De är mycket exalterade över matchen och är övertygade om vinst åt sitt lag.

"Men du kan ju inte tippa efter andras hjärtan heller", tänker ni nu. Det är sant, men det är många saker som talar FÖR Viking i sin premiär.

* Starka på hemmaplan. Stor publik förväntas till hemmaplan och premiär i division 4.
* Många nyförvärv. Ett av dem har tydligen spelat i ett utländskt amatörlandslag som i Sverige skulle motsvaras av division ett.
* Immertorp är ett väldigt ojämnt lag.
* Viking har en målvakt som spelat i distriktslaget i sin ungdom. Mycket positionssäker.
* Backlinjen har alltid hållit hög klass i Viking. Det är framåt som de kan ha problem.

Jag tycker att 2.00 på Viking är riktigt fint, så det är bara att lassa in. Lagen anses relativt jämnbördiga av Nordicbet, men Viking har många fördelar de inte känner till.
dannywtf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-30, 09:35   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Redigerade bortalagets namn, de heter faktiskt Immetorp utan R //MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-30, 10:09   #3
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Att ett lag har många nyförvärv inför en säsong behöver inte alltid vara positivt.

Kan ta ett tag att spela in laget, att få alla att dra åt samma håll osv.

Lycka till med spelet, anyway.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-30, 10:26   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lycka till! Spelade själv mot Viking förra säsongen i Div 5. Oavgjort fick vi på deras hemmaplan. De brukar ha bra stöd av hemmapubliken. Men vinst mot Immetorp som jag tycker är ett starkare lag till 2.00 avstår jag. Får även ta med i tanken att de är nykomlingar i 4:an..
Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td