Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-18, 16:17   #1
 
TipsKungens avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 706

Mina rekar
Stats: 14 - 11 - 0
ROI: 113.34%
Vinstprocent: 56.00%

Standard

2011-05-18 Huddersfield - Bournemouth (Play-offs)



Datum: 2011-05-18
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Play-offs
Match: Huddersfield - Bournemouth
Period: ft

Spel: Huddersfield
Insats: 1,85
Odds: 300
Bolag: 188bet

Motivering:
Magert utbud idag med 13 matcher att välja på hos svenskaspel tex, och dessutom många stora favoriter. Porto var länge ett tänkbart spel fram till att man sänkte. Nu har jag istället fastnat för Huddersfeld i kvalet till Championship.

Huddersfeld förlorade inte en enda seriematch under 2011 och var inte långt ifrån att klara en direktplats. Nu blev inte så fallet utan istället får man förlita sig på ett lurigt kval för att gå upp. 1-1 på Dean Court i första matchen ett bra resultat och nu räcker 0-0 hemma, även om det inte är ett resultat man vågar spela på. Hudds saknar mittfältarna Pilkington och Johnsom samt backen Ridehalgh men inga nya skador eller avstängningar som stör Lee Clark’s lagbygge. Bournemouth som slutade 19 poäng bakom Hudds i tabellen har gjort en strålande säsong som nykomling i League One. Reste sig efter all turbulens när tränaren E Howe lämnade för Burnley och starkt av Lee Bradbury som tog över att föra laget till kval. Har aldrig vunnit borta mot Huddersfeld och tror inte man bryter den sviten. Hudds ett klart vassare lag i mina ögon och 1,85 på ettan är godkänt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ljepoje (+1)
TipsKungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-18, 22:48   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 510

Kightlys nötspel
Stats: 1 - 1 - 0
ROI: 78.13%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Antalet bortamål har ingen betydelse i kvalet.

Bra match med skönt slut för hemmasuportrarna
kightly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td