Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-21, 13:51   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-05-21 IFK Sunne - Torsby IF (Div 4 Värmland)



Datum: 2011-05-21
Tid: 14:43
Sport: Fotboll
Land: Sverige
Liga: Div 4 Värmland
Match: IFK Sunne - Torsby IF
Period: ft

Spel: 1X
Insats: 1000
Odds: 1.44
Bolag: Nordicbet

Motivering:
Då var det dags igen.. Ni som hängde med på förra reken fick en liten slant. Idag kör jag fegspelet igen och väljer 1X i dagens derbymatch mellan IFK Sunne och Torsby IF. Ber om ursäkt att jag är sent ute men hoppas någon ska hinna med på dessa odds.

Torsby IF har de senaste åren varit ett division 4 lag men inte alls av hög klass. De klarar sig kvar men är aldrig med och hotar om första platserna. Har själv mött dem i träningsmatcher tidigare andra år, även i år inomhus. De är ett helt OK Lag men inte i närheten av Sunne, speciellt inte på deras hemmaplan där Sunne alltid är Starka. Oddset 2.25 på hemmavinst är ett kanonodds. Men jag tar det säkra för att få några fina träffar på mitt nystartade sheet, då även 1X har ett fint odds till 1.44.
Som jag skrev sist åkte Sunne ur division 3 förra året och har större delen av truppen kvar. Alltså är de ett väldigt starkt lag i division 4 och jag har dem lätt som topp 3 i årets serie. Torsby har startat bra men kommer snart att börja sjunka i serien igen.

Lycka till alla som hinner rygga!
Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-21, 16:11   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sunne vinner stabilt med 1-0 och spelet satt utan några bekymmer alls!
Grattis till de som hann med!
Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td